کد خبر: ۲۶۲۱۸۵
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۸

مهمترین موضوعی که بازیکنان پرسپولیس را موفق می‌کند

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مهمترین مساله در حال حاضر دور شدن بازیکنان از استرس است تا با اعتماد به نفس بالا، تیم در مسیر خوبی قرار بگیرد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش مهر، حسین عبدی در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس افزود: از این هفته کار روی تیم فوتبال پرسپولیس را آغاز کردیم و باید در حوزه‌های مختلف رو به جلو حرکت کنیم و مرحله به مرحله جلو می‌رویم. البته در حال حاضر مهمترین نکته این است که بچه‌های تیم یک مقدار از استرس فاصله بگیرند. باید از مسائل روزهای اخیر دور شوند تا فقط روی فوتبال خودشان و بازی تیم تمرکز کنند. ذهن آنها نباید درگیر هیچ چیز دیگر باشد تا بدون استرس و با اعتماد به نفس بالا، تیم در مسیر مطلوب حرکت کند.

وی با اشاره به بازی با راه آهن ادامه داد: راه آهن تیم خوبی است، هر چند تیم آنها خیلی دیر تشکیل شد اما روند خودشان را طی می‌کنند و دوستان خوب ما هم در آنجا حضور دارند. من امیدوارم روزی برسد که همه تیم‌های لیگ را پیشکسوتان باهوش فوتبال اداره کنند که فوتبال را خوب می‌فهمند و از نظر علمی در این حوزه کار کرده‌اند.

از مدیر تیم‌های پایه می‌پرسیم که آیا تصمیم دارد کماکان به عنوان مدیر تیم‌های پایه باشگاه به فعالیت خود ادامه دهد که تصریح کرد: من در خدمت پرسپولیس هستم. البته مدیریت باشگاه این اختیار را دارد که هر زمان صلاح می‌بیند، تغییرات ایجاد کند ولی تا زمانی که صحبتی نشده ، کاری که شروع شده را ادامه می‌دهیم.

عبدی خاطرنشان کرد: ما فرصتی را درست کردیم که امیدوارم هر زمان هم تغییری شد، ادامه پیدا کند تا یک کار ماندگار شکل بگیرد. در حال حاضر نیز تمام تلاش خودم را می‌کنم تا بین تیم‌های پایه و تیم بزرگسالان لینکی ایجاد شود که استعدادهای برتر به سمت بالا حرکت کرده و تیم اصلی باشگاه از منافع سرمایه‌گذاری در رده‌های پایه بهره‌مند شود. این کار با نظر آقای درخشان دنبال می‌شود. ضمن آنکه قصد داریم تیم ب را تشکیل بدهیم بویژه که زیر 23 ساله‌های بسیاری هستند که بیرون مانده‌اند و اگر خوب باشند می‌توانند به سمت بالا حرکت کنند.

عبدی در پایان گفت: هر چند کار در رده پایه یک سرمایه‌گذاری بلند مدت است اما با توجه به استعدادی که اکنون در باشگاه وجود دارد، از همین فصل می‌توانیم به بهره‌برداری برسیم. البته ثمره اصلی را در سال‌های بعد می‌بینیم، ضمن آنکه قصد داریم از همین هفته نظر قدیمی‌های پرسپولیس و مربیان تیم‌های پایه را در باره بازی‌های تیم بگیریم. بالاخره کسانی که سال ها خود در عرصه فوتبال بوده‌اند با دانش، تجربه و نگاه متفاوتی که دارند، نظرات مختلفی ارائه می‌کنند که از میان آنها می‌توان نکات خوبی استخراج کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین