کد خبر: ۲۶۲۵۰۴
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۱
تاجگردون:

در دولت تدبیر و امید به بهسازی روستاها توجه خاصی شده است

نماینده مردم شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: در دولت تدبیر و امید به بخش بهسازی روستاها توجه خاصی شده است.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: غلامرضا تاجگردون در دیدار با مردم روستاهای "خیرآباد" افزود: این گونه نشست ها و دیدار با مردم منطقه نتایج مثبت و مفیدی به همراه دارد.

وی اظهار کرد: به عنوان نماینده مردم شهرستان گچساران و باشت سعی کرده ام به تمام مناطق مختلف اعم از شهری و روستایی رفته و از نزدیک مشکلات مردم را پیگیری کنم.

نماینده مردم شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در دولت تدبیر و امید به بخش بهسازی روستاها توجه خاصی شده است.

تاجگردون عنوان کرد: مردم منطقه روستاهای خیرآباد همگی تقاضای اینترنت پرسرعت را داشتند که تا کنون با پیگیری‌های بسیار نتیجه مثبتی حاصل نشده است.

وی گفت: در خصوص واگذاری اینترنت پرسرعت به دلیل واگذاری مخابرات به بخش خصوصی باید دولت در این بخش سرمایه گذاری کرده تا در آینده روستاهای منطقه هم بتوانند از اینترنت پرسرعت بهره مند شوند.

وی افزود: من نمی توانم کارهای عقب افتاده 30 سال گذشته را در عرض دوسال انجام دهم، برطرف شدن مشکلات گذشته نیاز به گذر زمان دارد و در این مدت کوتاه نمیتوان تمام مشکلات را برطرف کرد، بعضی از درخواست های شما کشوری و ملی است.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس بیان کرد: از زمان پیروزی پرشکوه انقلاب اسلامی تا سال 92 هیچ بودجه ای به ترمیم جاده های بویراحمد گرمسیر اختصاص داده نشده بود ولی در سال گذشته با تلاش های بسیار مبلغ 1 میلیارد و 200 میلیون تومان به جاده این منطقه اختصاص یافت.

تاجگردون عنوان کرد: در انتخاب مدیران هیچ گونه تبعیضی قائل نشده‌ایم و انتخابات بر حسب کاردانی و شایستگی آنان صورت گرفته است.

وی گفت: بحث های بی پایه و اساس دست و پای من را بسته است و از انجام عملکرد مفید من برای شهرستان جلوگیری کرده است .

وی افزود: من به کل استان کهگیلویه وبویراحمد به یک چشم نگاه می‌کنم اما در حال حاضر نماینده مردم محترم شهرستانهای گچساران و باشت هستم و به طبع باید بیشتر پیگیر مسائل حوزه انتخابی خود باشم.

تاجگردون اظهار کرد: اگر فرماندار گچساران از منطقه باشت و باوی است بخشدار مرکزی گچساران نیز از منطقه بویراحمد گرمسیر است.

وی افزود: تمام مکاتبات مردم منطقه به خصوص مشکلات مطرح شده در رابطه با آب شهر گچساران و روستاهای آن به دست من رسیده است.

به گزارش ایسنا، تاجگردون اضافه کرد: من به جد پیگیر برطرف شدن بحران آب شهرستان گچساران و روستاهای آن هستم و از فرماندار گچساران نیز می خواهم به جد پیگیر برطرف شدن مشکلات مردم منطقه باشد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین