کد خبر: ۲۶۲۵۲۶
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۳

ترافیک کرج به مرز بحران رسید

دادگو افزود: بهره‌برداری از خطوط مختلف قطار شهری تنها راه حل مشکل ترافیک درون شهری کرج است که به علت محدودیت‌های اعتباری با وقفه مواجه شده است.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رئیس شورای شهر کرج گفت: مشکل ترافیک درون شهری کرج تنها با راه‌اندازی خطوط قطار شهری حل می‌شود.

به گزارش ایسنا، محمود دادگو در مراسم بهره‌برداری از تقاطع غیرهمسطح شهدای دانش‌آموز، اظهارکرد: تلاش می‌شود تا پایان سال پروژه و طرح‌های نیمه‌تمامی که به تصویب شورای شهر در سال جاری رسیده است به اتمام برسد تا وعده‌های مسئولین برای خدمات‌رسانی به مردم در موعد مقرر عملی شود.

وی در ادامه به بحرانی‌شدن مشکل ترافیک در کرج اشاره کرد و گفت: متاسفانه مشکل ترافیکی کرج از مرز بحران عبور کرده و به غده‌ای سرطانی در بخش حمل و نقل تبدیل شده است.

دادگو افزود: بهره‌برداری از خطوط مختلف قطار شهری تنها راه حل مشکل ترافیک درون شهری کرج است که به علت محدودیت‌های اعتباری با وقفه مواجه شده است.

این مسئول اضافه کرد: حل مشکل ترافیک برون‌شهری این شهرستان نیز در گرو همکاری و تعامل همه دستگاه‌ها و نگاه ملی به این موضوع است.

دادگو ادامه داد: اگر چاره‌ای اساسی برای تامین منابع مالی پروژه قطارشهری کرج اندیشیده نشود، افتتاح پروژه‌های دیگر در این حوزه تنها به صورت مقطعی کارگشا خواهند بود.

در بخش دیگری از این مراسم نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به افتتاح زودتر از موعد مقرر این پروژه، گفت: پروژه تقاطع غیرهم‌سطح شهدای دانش‌آموز هشت ماه زودتراز موعد مقرر به بهره‌برداری رسید که این نشان از عزم جهادی مجموعه مدیریت شهری کرج در پیگیری طرح‌های نیمه‌ تمام این شهرستان دارد.

محمد جواد کولیوند افزود: در کشوری که مردم سالاری دینی در تمام سطوح آن حاکم است مسئولان باید رسیدگی به خواسته‌ها و حل مشکلات مردم را از اولویت‌های خود قرار دهند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امروز کشور به مدیرانی احتیاج دارد که خدمت به مردم را عبادت دانسته و با همه توان برای برداشتن بار از دوش مردم تلاش کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین