کد خبر: ۲۶۲۶۵۰
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۱

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی درگذشت امام جمعه شمیرانات را تسلیت گفت

در پی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین محسن دعاگو ، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی طی پیامی این مصیبت را به علما، فضلا، روحانیون و طلاب حوزه های علمیه، مردم شریف ایران بویژه منطقه شمیرانات و خاندان و خانواده مکرم تسلیت گفتند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: در پی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین محسن دعاگو  ، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی طی پیامی این مصیبت را به علما، فضلا، روحانیون و طلاب حوزه های علمیه، مردم شریف ایران بویژه منطقه شمیرانات و خاندان و خانواده مکرم تسلیت گفتند.

به گزارش آفتاب، متن کامل پیام به شرح ذیل است:

«انالله و انااليه راجعون»
درگذشت همسنگر سال‌های مبارزه و همکار صمیمی فراز و فرودهای پس از انقلاب، حجت‌الاسلام والمسلمین محسن دعاگو باعث تأسف و تألم خاطر گردید.

روحانی انقلابی و خطیبی توانا که شجاعت، صداقت و صراحت بیانش در دوران مبارزه و پس از پیروزی انقلاب در مقام امام جمعه شمیرانات، در اذهان جاودان است.

 فقدان این شخصیت خدوم که همواره در مسیر انقلاب و مبلّغ مذهب تشیع و مکتب راستین بود، مصداق آن روایت است که می‌گوید: «اذا مات العالم ثلم فی الاسلام ثلمة لایسدها شیء» با تسلیت این مصیبت به علما، فضلا، روحانیون و طلاب حوزه های علمیه، مردم شریف ایران بویژه منطقه شمیرانات و خاندان و خانواده مکرم، صبر و اجر بازماندگان و علوّ درجات روح بلند ایشان و همنشینی با امام راحل و شهیدان را از درگاه احدیت خواستارم.

اكبر هاشمي رفسنجاني
رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین