کد خبر: ۲۶۳۳۳۸
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۲

وقتی کارتشان جعلی است، بایند بروند سربازی دیگر!

مطمئن باشید فوتبال ملی و باشگاهی ما با وضعیت فعلی از نبود این بازیکنان هیچ آسیبی نخواهد دید
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب:‌ بعد از بررسی های تخصصی مشخص شد که کارت پایان خدمتشان جعلی است. یعنی از راه های غیرقانونی و بهانه های واهی کارت پایان خدمت گرفتند و رفتند قراردادهای چند صدمیلیونی با تیم های لیگ برتر بستند.

پارسینه درادامه نوشت: حالا، کارت ها یکی بعد از دیگری باطل می شوند و این یعنی آن که آقایان باید بروند سرشان را با ماشین نمره چهار اصلاح کنند و بروند خدمت مقدس سربازی.

گزینه ی مطرح این است که بازیکنان دارای کارت جعلی بروند دوره آموزشی و بیایند در تیم های نظامی توپ بزنند. حتی جا های خالی و امکان جذب بازیکن ها را در نیم فصل در تیم هایی مانند تراکتورسازی، ملوان، فجرسپاسی و ... بررسی و اعلام شده است.

پیشنهاد:

ای کاش سوای هر بحث و جریمه ی احتمالی، این بازیکنان که با تقلب و راه های غیرقانونی اقدام به (در واقع) ساختن کارت پایان خدمت کرده اند، مانند همه آدم‎های معمولی دیگر که شش صبح روز اعزام می روند در حیاط نظام وظیفه میدان سپاه می نشینند و تقسیم می شوند برای آموزشی و بعد از آن هم دلشوره تقسیم دیگری را دارند که کجا می افتند و دو سال سربازی می کنند، به خدمت سربازی اعزام شوند.

مانند همه سربازان دیگر حتی در نقاط محروم و صفر مرزی خدمت کنند و اجازه بازی، لااقل در این دو سال را نداشته باشند.

مطمئن باشید فوتبال ملی و باشگاهی ما با وضعیت فعلی از نبود این بازیکنان هیچ آسیبی نخواهد دید اما راجع به آسیب ندیدن اخلاق هیچ اطمینانی نداشته باشید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین