کد خبر: ۲۶۴۶۹۶
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰
تبلیغات

پنج نکته برای داشتن تبلیغات چاپی شگفت‌انگیز

در اینجا پنج نکته به منظور ایجاد یک تبلیغ چاپی شگفت انگیز که به درد هر کسب و کاری میخورد آورده‌ایم؛
پنج نکته برای داشتن تبلیغات چاپی شگفت‌انگیز
آفتاب‌‌نیوز :

از آنجایی که رسانه‌های دیجیتال در صدر اذهان عمومی قرار گرفته اند، بسیاری از افراد از تبلیغات چاپی چشم پوشی می‌کنند. در هر کسب و کاری، بهینه سازی موتور جستجو، طراحی وب سایت و قرار دادن محتوای ویدیویی و عکس به شکل آنلاین، باب روز شده اند. اگرچه درخشش و زرق و برق بازاریابی دیجیتال هیجان انگیز است، نباید از تبلیغات چاپی چشم پوشی کنید.

بسیاری از چیز ها، از پوستر و تراکت تبلیغاتی، بروشور‌ها و بسته‌های پستی حاوی آگهی، بیلبورد‌ها و روزنامه‌ها گرفته تا تبلیغات مجله‌ها در دسته رسانه‌های چاپی قرار می‌گیرند. اگرچه تک تک این روش‌ها مناسب تبلیغ برای هر شغلی نیستند، مطمئناً راه‌هایی برای بهره وری کسب و کار شما از تبلیغات چاپی وجود دارد.

در اینجا پنج نکته به منظور ایجاد یک تبلیغ چاپی شگفت انگیز که به درد هر کسب و کاری میخورد آورده‌ایم؛

۱. یک مارک قابل تشخیص به وجود بیاورید

امروزه نام برخی مارک‌ها به قدری قابل تشخیص هستند که اگر نام شرکت را از آرم آن‌ها برداریم، باز هم بلافاصله شناخته می‌شوند. وقتی یک مارک، دارای آرم قابل تشخیص باشد، موفقیت پخش تبلیغات چاپی می‌تواند بیشتر شود؛ زیرا احتمال اینکه مصرف کننده قبل از چرخاندن سرش از روی تبلیغ، نام تجاری را تشخیص دهد بیشتر است. این برای تبلیغاتی مثل چاپ پوستر و تبلیغات روزنامه‌ای که به سرعت باید تاثیر خود را بگذارند بسیار مهم است. در این موارد تبلیغی خوش شانس است که بتواند برای چند ثانیه نگاه بیننده را به خود جلب کند.

۲. «دعوت به اقدام» واضحی به وجود بیاورید

هدف نهایی تبلیغات چاپی، جلب مشتریان بالقوه برای خرید محصولات یا خدمات است. این به آن معناست که آگهی چاپی نه تنها باید چیستی محصول شرکت را به وضوح نشان دهد، بلکه باید مصرف‌کنندگان را در مسیر تهیه کالا قرار دهد. به این مقوله «دعوت به اقدام» گفته می‌شود. برای چاپ تراکت یک فروشگاه یا رستوران دعوت به اقدام می‌تواند: «همین امروز وارد شوید!» باشد. در مقابل، یک شرکت حقوقی یا سایر مشاغلی که استوار بر قرار ملاقات گرفتن مشتری هستند ممکن است از دعوت به اقدامی با لفظ دقیق‌تر مثل: «منتظر نباشید، همین حالا تماس بگیرید!» استفاده کنند.

۳. از نظر بصری تبلیغ خود را برجسته کنید

مردم به شکل معمول روزانه هزاران تبلیغ از انواع رسانه‌ها مشاهده میکنند. برای برجسته کردن تبلیغ چاپی خود، باید راهی برای متفاوت کردن آن‌ها از نظر بصری پیدا کنید. بعضی تبلیغات به قدری چشمگیر و مبتکرانه هستند که مردم آن‌ها را به دوستانشان نشان می‌دهند. چاپ لیبل پشت چسب دار بهترین گزینه برای برجسته کردن تبلیغ شما خواهد بود.

۴. روی یک ایده تمرکز کنید

یک آگهی چاپی باید روی یک جنبه محصول متمرکز بوده و پیرامون آن ایده واحد شکل بگیرد. اگر به شعار نایک که میگوید «فقط انجامش بده» دقت کنید، میبینید بر جنبه ساده داشتن فعالیت بدنی متمرکز است. در دنیای امروز داشتن آگهی تبلیغاتی ساده و دقیق ضروری است. هر شرکتی راجع به محصول یا خدمات خود حرف‌های زیادی برای گفتن دارد، اما تبلیغ چاپی جای صحبت راجع به همه‌ی این جنبه‌ها نیست.

۵. محلی عالی پیدا کنید

در سراسر جهان تبلیغات چاپی در محل‌های خاصی توزیع می‌شوند و این محل‌ها از اهمیت فوق العاده‌ای برخوردار هستند. چه کسب و کار به دنبال یافتن جایگاهی مناسب برای تبلیغ برای بیلبورد باشد و چه به دنبال جای خاصی در مجله باشد، برای انتخاب محل تبلیغ باید برنامه ریزی کرد. این مسئله مخاطبان و چگونگی تغییری که ایجاد میشود را تعیین می‌کند. به عنوان مثال، اگر یک آژانس مسافرتی به دنبال مجله‌ای برای آگهی کردن در آن باشد، بهتر است یک مجله مخصوص سفر پیدا کنند تا اینکه بخواهند در یک مجله یا روزنامه محلی تبلیغ کند. یک شرکت باانتخاب عاقلانه محل تبلیغ، می‌تواند دقیقاً مخاطبانی را که به دنبال آنهاست مورد هدف قرار دهد.

زمانی که کسب و کار شما آماده تبلیغات برای توده مردم است، روتا پرینت می‌تواند به شما کمک کند. ما می‌توانیم تبلیغات چاپی شگفت‌انگیزی را تجسم و طراحی کنیم که باعث نگاه عمیق‌تر مخاطبان شما به آگهی هایتان شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین