کد خبر: ۲۶۵۴۹۲
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۷

روزهای پاییزی تالار وحدت، همراه با کنسرت پاییزان

هفته پایانی مهرماه، تالار وحدت شاهد برگزاری "کنسرت پاییزان" با اجرای ارکستر ملی مهر و نیز تکنوازی و همنوازی پیانوی بردیا صدرنوری خواهد بود.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب- سرویس فرهنگی: هفته پایانی مهرماه، تالار وحدت شاهد برگزاری "کنسرت پاییزان" با اجرای ارکستر ملی مهر و نیز تکنوازی و همنوازی پیانوی بردیا صدرنوری خواهد بود.

به گزارش آفتاب، این برنامه که در روزهای  23 و 24 مهرماه، ساعت 30 : 21 اجرا می گردد، به همت "موسسه فرهنگی هنری راد نو اندیش" و در دو قسمت، با فضا و ارکستراسیون متفاوت اجرا می شود.

در بخش اول کنسرت، بردیا صدرنوری آثاری از ساخته های خود را با پیانو و به صورت تکنوازی و همنوازی با سازهای ویولن آلتو، فلوت و تمبک اجرا می کند. در این بخش، آثار "خاطرات" (اجرای آزاد و بداهه از آثار جاودان موسیقی اصیل ایرانی)، "در غروب ابدی"، "یاد تو" ، "راز و نیاز" و "دیدار یار" اجرا می شوند.


در بخش دوم، ارکستر ملی مهر به رهبری ناصر ایزدی، آهنگ هایی از وی را با عناوین "نگاه آسمانی" و "درخت تر" با شعر سیاوش کسرایی، "بیا بیا دلدار من" با شعرمولانا، "یک مژه خفتن" با شعری از دکتر شفیعی کدکنی، "دوست ترت دارم" با شعر قیصر امین پور و آهنگ بی کلام "آزاده" اجرا می کند که با ترکیبی از سازهای ایرانی و کلاسیک و به خوانندگی امیر اثنی عشری و ارکستر مایستر علیرضا دریایی اجرا می شود.    

از قسمت های دیگر این برنامه، اجرای آهنگ زیبای "ساری گلین" با مقدمه ناصر ایزدی و تنظیم علیرضا دریایی، با اجرای صادق چراغی با ساز دودوک(نرمه نای) و همراهی ارکستر مهر خواهد بود.

نیلوفر ابراهیمی، آزاده امیری، کامران یعقوبی، صدیقه شعبانی، رضا رضاپور، امیر شکرابی، بهاره آخوندی، نیلوفر هداوند، محمد حسین غریبی، بردیا صادقی‌تبار، احمد رضا نیکخو، حمیدرضا باقری، حسام استیلایی، حسین واحدی، مازیار چاهی، پدیده نادری، امیرحسین طائی، داریوش حجازی، شاهین زند مقدم، مهدی کریمی و الناز اسدی سایر اعضای گروه مهر را تشکیل می دهند.

گفتنی است، بلیط‌های این کنسرت از طریق فروش اینترنتی (iranconcert.com ) و شماره‌ تلفن‌های ۸-۸۸۵۲۸۱۴۷ (رادنواندیش) و ۶-۶۶۷۰۵۱۰۱ (تالار وحدت) در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین