کد خبر: ۲۶۶۵۲۱
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۳

استفاده از بازیکنان متخلف لیگ برتر تا این لحظه خلاف قانون است

مدیر عامل باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز گفت: استفاده از بازیکنان متخلف لیگ برتر فوتبال تا این لحظه برای تیم های دسته یکی خلاف قانون است.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش مهر، ظهراب قنبری بعد از ظهر چهارشنبه در نشست خبری آخرین وضعیت تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر، مبنی بر دلایل عدم جذب بازیکنان متخلف لیگ برتر فوتبال که باید خدمت سربازی خود را در تیم های نظامی انجام دهند تاکید کرد: تا این لحظه که استفاده و جذب این بازیکنان خلاف بوده و هنوز مجوزی برای این کار صادر نگردیده است.

وی تصریح کرد: ما لیست خود را اعلام کرده ایم اما برخی از اسامی در لیست ما و دیگر تیم نظامی برابر است که قرار شده مسئولین مربوطه خودشان این بازیکنان را تقسیم کنند.

مدیر عامل باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز ادامه داد: هر تیمی این بازیکنان را جذب کرده باشد طبق قانون خلاف است زیرا تا به امروز چنین مجوزی صادر نشده است.

قنبری در خصوص وضعیت نظامی تیم ملوان بندرانزلی تاکید کرد: این تیم تنها نام نظامی دارد اما به وسیله سرمایه گذار شخصی اداره می شود بنا بر این بازیکنان مشمول به خدمت نظام وظیفه را حق جذب ندارد.

وی یادآور شد: تنها تیم نیروی زمینی ارتش و فجر سپاسی شیراز به عنوان دو تیم کاملا نظامی حق جذب این بازیکنان را دارند به همین دلیل اگر تیم های دیگر بنا به هر دلیلی اقدام به جذب این بازیکنان مشمول کنند به طور حتم با واکنش ما مواجه خواهند شد.



مدیر عامل باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز در پاسخ به سئوال دیگر خبرنگار مهر، مبنی بر وضعیت نا مناسب تیم و ناتوانی در صعود تیم فجر نیز گفت: به طور حتم تمامی تلاش ما برای رسیدن به لیگ برتر فوتبال کشور است که برای رسیدن به این مهم از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهیم کرد.

قنبری افزود: تاکنون 12 بازیکن تیم امید فجر را جذب کردیم و دو بازیکن جوان دیگر نیز به تیم اضافه شدند که همچنان پنج جای خالی برای بازیکن بزرگسال در تیم وجود داد.

وی تصریح کرد: تمرینات تیم فجر 30 روز بعد از دیگر تیم ها آغاز شده اما با شناختی که از این جوانان دارم می توانیم کار بزرگ انجام داد.

مدیر عامل باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز در پاسخ به سئوال خبرنگاری در خصوص حمایت های مسئولین، گفت: در برخی از استانها که سفر می کنیم مسئولین استان و شهرستان برای انجام این بازی ها تلاش زیادی دارند و حتی در طول بازی در ورزشگاه حاضر هستند که به این کار آنها کمک معنوی و سپس مادی می گویند و ما از مسئولین استان فارس نیز چنین انتظاری داریم.

قنبری فزود: فرمانده سپاه فجر استان فارس تاکنون طی این چند سال از این تیم حمایت کامل انجام داده و امروز هم کمک کامل دارد و به طور حتم با چنین پشتوانه محکمی ما تنها به کمک معنوی مسئولین نیازمندیم.

وی یادآور شد: زمانیکه مسئولین دیگر استانها در ورزشگاه حضور دارند به طور حتم روحیه بازیکنان تیم چندین برابر افزایش خواهد یافت و در مقابل مقایسه ای برای بازیکنان جوان تیم ما نیز ایجاد می شود.

مدیر عامل باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز تاکید کرد: انتظار ما از مسئولین استان فارس کمک معنوی است زیرا باید به این نکته توجه باشند تنها راه مقابله به تهاجم فرهنگی حضور جوانان در میادین ورزشی است.

در ادامه سر مربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز نیز با اشاره به اینکه همواره رسانه های استان فارس کمک تیم فجر بودند، گفت: هیچگاه به رسانه های استان توهین نکردم زیرا از گذشته های دور تاکنون در کنار آنها قرار داشتم.

علی کلانتری تصریح کرد: بازیکنان جوان فجر از روحیه مناسبی برخوردار هستند و در حال حاضر نیز مشغول انجام تمرینات مناسب و بازی های دوستانه خوب هستیم.

وی یادآور شد: به دلیل اینکه تیم فجر تمرینات خود را چندین روز دیرتر از مابقی تیم ها آغاز کرد مجبور شدیم در جام حذفی حضور پیدا کنیم تا از این طریق به آمادگی کامل برسیم اما در این حضور هم نا امید نیستیم.

سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز با اشاره به اینکه حضور بازیکنان امید فجر در تیم بزرگسالان حق آنها است، گفت: زمانیکه بازیکنان تیم امید توانستند قهرمان کشور شوند حق دارند در تیم بزرگسالان نیز بازی کنند که این انتخاب های من باعث دلخوری دوستان قدیمی هم شده است.

کلانتری تاکید کرد: با تمام توان برای رسیدن به لیگ برتر تلاش خواهیم کرد و برای رسیدن به این مهم از هیچ تلاشی کوتاهی نمی کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین