کد خبر: ۲۶۶۷۵۳
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۴
یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی؛

فولاد خوزستان حذف شد/صعود تراکتور و پیکان

مرحله یک‌شانزدهم نهایی رقابتهای فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور با حذف فولاد خوزستان و صعود پدیده به مرحله بعد دنبال شد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: روز دوم از مرحله یک شانردهم نهایی جام حذفی باشگاه های کشور امروز و از ساعت 14 با انجام دو دیدار دنبال شد که در یک بازی تیم پارسه موفق شد با خلق شگفتی از سد فولاد خوزستان بگذرد.

به گزارش آفتاب به نقل از مهر، در این بازی پارسه با نتیجه یک بر صفر از سد قهرمان فصل گذشته لیگ برتر گذشت. تک گل این بازی را محمد صادق طاهری برای تیم میزبان به ثم رساند.

به این ترتیب پارسه باید در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف برنده فولاد نوین و استقلال تهران برود.

در دیگر دیدار همزمان تیم فوتبال پدیده در مشهد با نتیجه 2 بر یک از سد تیم خونه به خونه بابل گذشت. در این بازی میلاد غریبی و یونس شاگری زننده گل های پدیده بودند و تک گل تیم فوتبال خونه به خونه بایل را محمد نجفی به ثمر رساند.

شاگردان مرزبان در مرحله بعد باید به مصاف گستش فولاد تبریز بروند.

تراکتورسازی با 4 گل صعود کرد

تیم فوتبال تراکتورسازی نیز در خانه از سد کارون اهواز گذشت. در این دیدار که از ساعت 14:15 آغاز شد تراکتورسازی در خانه پذیرای کارون اهواز بود و موفق شد با نتیجه 4 بر صفر از سد حریف خود بگذرد.

شاهین ثاقبی، حبیب گردانی، محمد ابراهیمی(پنالتی) و فرشاد احمد زاده  زننده گل های تراکتورسازی بودند.

تراکتورسازی در مرحله بعد باید به مصاف تیم سایپا برود.

پیروزی پیکان در وقت‌های اضافه/ ملوان در ضربات پنالتی حذف شد

تیم فوتبال پیکان نیز موفق شد در وقت‌های اضافه از سد بهمن شیراز بگذرد و ملوان هم در ضربات پنالتی با شکست برابر صنعت ساری در ضربات پنالتی از گردونه مسابقات کنار رفت.

 دو بازی باقی‌مانده از روز دوم مرحله یک شانزدهم نهایی رقابتهای جام حذفی باشگاه‌های کشور که به وقت‌های اضافه کشیده شده شده بود پایان یافت و در نهایت تیم‌های پیکان تهران و صنعت ساری با شکست رقبای خود به مرحله بعد راه یافتند.

در تهران تیم پیکان که در جدال با بهمن شیراز در وقت‌های معمولی به تساوی یک بر یک رسیده بود در وقت‌های اضافه موفق شد با نتیجه دو بر یک از سد این تیم بگذرد.

جهانگیر عسگری(31) و سیاوش یزدانی(107) زننده گل‌های تیم منصور ابراهیم‌زاده بودند و تک گل شیرازی‌های را حمیدرضا یزدانی(47) به ثمر رساند.

اما یک دیگر دیدار امروز به وقت های اضافه کشیده شد. دو تیم صنعنت ساری و ملوان در نود دقیقه به تساوی بدون گل دست یافتند و در وقت های اضافه هم گلی رد و بدل نشد تا کار به ضربات پنالتی بکشد.

 در این ضربات که دو تیم ضربات زیادی را از دست دادند صنعت ساری موفق شد از سد رقیب لیگ برتری خود بگذرد.

بعد از فولاد، ملوان دومین تیم لیگ برتری بود که امروز از گردونه جام حذفی خارج شد.

صنعت و پیکان باید در مرحه بعد به مصاف هم بروند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین