کد خبر: ۲۶۶۹۱۱
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۹

واکنش مولاوردی به حوادث اسیدپاشی

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: لازم است تدابیری به منظور مقابله با خشونت علیه زنان اتخاذ شود و این تدابیر باید در حوزه بازدارندگی قانونی و حمایتی باشد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: شهیندخت مولاوردی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در معاونت امور زنان نیز تدابیری را مدنظر قرار داده‌ایم و در چارچوب لایحه تامین امنیت زنان به این موضوع پرداخته‌ایم. فعالیت‌هایی را نیز در زمینه توانمندسازی زنان به منظور بازدارندگی از خشونت علیه زنان انجام می‌دهیم.

وی تاکید کرد: امنیت در هر سطحی پیش شرط هر فعالیتی برای زنان است و لازم است زنان توانمند شوند که به منظور توانمندسازی زنان و حضور جدی آنها در برنامه‌های توسعه‌ای لازم است به امنیت آنان نیز توجه کنیم.

مولاوردی با بیان اینکه متلک گویی، اسید پاشی و غیره مصداق خشونت علیه زنان در اجتماع و جامعه است، گفت: زنان باید چه در حریم خصوصی و چه در جامعه از خشونت در امان باشند و قربانی یکی از اشکال خشونت قرار نگیرند.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده اضافه کرد: یکی از اشکال خشونت علیه زنان "آزار رسانی در اماکن عمومی و پارک‌ها" است که تجاوز و سایر تعرضات جنسی از اشکال شدیدتر این خشونت محسوب می‌شود و لازم است تدابیر لازم برای مقابله با این نوع پدیده‌های" فراگیر اجتماعی" اتخاذ شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین