کد خبر: ۲۶۷۷۸۲
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۱

سوغات 3 امتیازی پیکان از تبریز/ تراکتورسازی باخت و صدرنشین ماند

تیم فوتبال پیکان تهران در هفته دوازدهم لیگ برتر باشگاه های کشور مقابل تراکتورسازی تبریز به برتری 2 بر یک دست یافت تا 3 امتیاز ارزشمند را به تهران بیاورد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش ایرنا، تراکتورسازان تبریز صدرنشین سیزدهمین دوره لیگ برتر باشگاه های کشور عصر امروز درحضور بیش از 15هزار هوادار متعصب خود پذیرای پیکان تهران بوده و در عین ناباوری متحمل شکست دو بر یک شدند.

در این دیدار سعید دقیقی و میلاد نوری برای تیم تحت هدایت منصور ابراهیم زاده گلزنی کردند تا پیکان با کسب این 3 امتیاز ارزشمند با 15 امتیاز به رتبه دهم صعود کرده و تا حدودی از شرایط نامطلوب ابتدای فصل خود فاصله بگیرد.

تراکتورسازی نیز که نشانی از روزهای گذشته خود نداشت با پذیرش نخستین شکست خانگی فصل خود در امتیاز 24 متوقف شد اما همچنان صدرنشین باقی ماند.

هم اکنون استقلال تهران با 22 امتیاز و فولادخوزستان با 21 امتیاز دوم و سوم هستند.

محمد ایران پوریان در دقیقه 83 برای تراکتورسازی از روی نقطه پنالتی موفق به گلزنی شد.خالد شفیعی مدافع تراکتور هم در دقیقه 63 با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد.

رسول خطیبی سرمربی جوان تراکتورسازی در این دیدار، داود نوشی صوفیانی، احمدآل نعمه(46 میرهانی هاشمی)، فرشاد احمدزاده (70 بیکای)،محمد ایرانپوریان، شاهین ثاقبی (70 احمد کامدار)، خالد شفیعی، حبیب گردانی، مهدی کیانی، محسن دلیر، سامان نریمان جهان و لوسیانو ادینهو را به میدان فرستاد.

از سوی دیگر منصور ابراهیم زاده نیز در این دیدار مهم از سیدمهدی رحمتی، حمید رضا دیوسالار، محمد نصرتی، آرمان قاسمی، سیدعلی حسینی (76 جهانگیر عسگری)، سیدامیرحسین امیری، جی لوید ساموئل، امیرحسین فشنگچی، سعید دقیقی، میلاد نوری و سیاوش یزدانی بهره برد.

سعید دقیقی مهاجم سالهای گذشته تراکتورسازی که در فصل جاری به پیکان تهران پیوسته است در این دیدار عملکرد خوبی داشت و ضمن به ثمر رساندن گل نخست، پاس گل دوم را هم در ضد حمله ای سریع و به زیبایی در اختیار میلاد نوری قرار داد تا شاید مسوولان تراکتورسازی را بابت از دست دادنش به فکر فرو ببرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین