کد خبر: ۲۷۰۱۰۴
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۰

انفجار یک منزل مسکونی در تهران

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران بیان داشت: دو دستگاه خودرو در داخل پارکینگ این ساختمان وجود داشت که آسیب‌های زیادی دیده بود و 4 نفر نیز در داخل منزل گرفتار شده بودند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران از انفجار در یک منزل مسکونی واقع در خاورشهر به دلیل نشت گاز و مصدومیت یک نفر خبر داد.

جلال ملکی در گفت‌وگو با فارس، اظهار داشت: در ساعت 4:48 دقیقه بامداد امروز انفجار شدیدی در یک منزل مسکونی واقع در خاورشهر فاز یک به سامانه آتش‌نشانی شهر تهران اعلام و مأموران دو ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: در پی اعلام این حادثه آتش‌نشانان با حضور در محل مشاهده کردند یک منزل به وسعت 280 متر که 200 متر آن بنا بوده در داخل زیرزمین آن انفجار شدیدی رخ می‌دهد و بخش غربی این ساختمان به دلیل شدت انفجار کاملاً تخریب شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران بیان داشت: دو دستگاه خودرو در داخل پارکینگ این ساختمان وجود داشت که آسیب‌های زیادی دیده بود و 4 نفر نیز در داخل منزل گرفتار شده بودند که 3 نفر از آنها کاملاً شوک زده بود که یک آقای 60 ساله به دلیل برخورد اشیا از ناحیه سر و صورت آسیب دیده بود که به مراکز درمانی منتقل شد.

ملکی بیان داشت: پس از ایمن‌سازی‌های لازم در ساعت 6 صبح عملیات این حادثه به اتمام رسید. علت این حادثه بر اساس بررسی‌های کارشناسان نشت گاز از وسیله گازسوز در داخل زیرزمین و جرقه حاصل از کنتاکت یخچال بوده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین