کد خبر: ۲۷۰۱۳۸
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۴

گرانترین ویلای جهان که روزانه 650 هزار دلار برقیمت آن افزوده می‌شد+عکس

برای همگان مسلم است که شهر لندن یکی از گرانترین شهرهای دنیاست، لذا طبیعی است که این شهر گران، جایگاه گرانترین خانه‌های جهان نیز باشد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: پیش از 6 سال گذشته قصر 775 اتاقه الیزابت دوم، ملکه بریتانیا  که به کاخ "باکینگهام" معروف است، به عنوان گرانترین خانه در جهان معروف بود، اما اکنون کاخ "باکینگهام" دیگر گرانترین مسکن نیست که انسان در آن زندگی می کند، بلکه ویلایی 10 اتاق خوابه در منطقه کینسینگتون لندن و مالک آن 6 سال پیش آن را به قیمت 128 میلیون دلار خریده بود.  

ویلای معروف که با این آدرس: Gardens Upper Phillimore 17 در سایت تجاری آمریکایی معروف به CompareCamp.com، درج شده، در منطقه کنسینگتون لندن قرار دارد. 

 
به گزارش عصرخبر به نقل از العربیه، خانم "اولنا کوچما" 44 ساله دختر " لئونید کوچما" نخست وزیر اسبق اوکراین، در سال 2008، یعنی دقیقا 6 سال و 8 ماه پیش این ویلا را با قیمت 128 میلیون دلار خرید. اما قیمت ویلا از آن تاریخ تاکنون به بیش از 12 برابر افزایش یافته است. یعنی پس از گذشت 2430 روز از تاریخ خرید آن قیمت آن به یک میلیارد و 580 هزار دلار رسید. یعنی این خانه ویلایی روزانه 650 هزار دلار به قیمتش افزوده می شد. 
  
 در سال 2008 که جهان با بحران مالی مواجه شد و قیمت همه ساختمان ها در جهان پایین آمد، شانس در خانه اولنا کوچما، زن "ویکتور پینچوک"، میلیاردر یهودی اوکراین را زد و این ویلای مجلل را خرید. 
 
این خانه ویلایی دارای 6 طبقه با سقف‌های 6 متری، یک سالن سینما، یک اتاق وحشت، یک استخر داخلی، سونا ... است. ارزش فعلی خانه 161 میلیون دلار برآورد شده است. این یکی از گران‌قیمت ترین خانه‌هایی است که در لندن به فروش رسیده است. 

 
این ویلا، که در خیابان کنسینگتون در لندن قرار دارد. در سال 1997 توسط یک تاجر چینی به قیمت کمتر از 12 میلیون دلار خریداری شد. سپس تاجر چینی در سال 2006 آن را به شرکتی به قیمت 37 میلیون دلار فروخت. شرکت پس از تغییراتی جزئی، آن را به قیمت 73 میلیون دلار فروخت.این ویلا که با سبک ویکتوریایی ساخته شده زمانی مدرسه دخترانه بود، اما در حال حاضر، یک خانه شخصی 6 طبقه با سقف‌های 6 متری، یک سالن سینما، یک "اتاق وحشت"، Panic Room یک استخر داخلی، سونا است. 
 
ارزش فعلی خانه یک میلیارد و680 هزار دلار برآورد شده است. اکنون گران‌قیمت ترین خانه‌های جهان به شمار می رود که در لندن واقع شده است. 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین