کد خبر: ۲۷۰۷۴۸
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۱

آویزان کردن سر کودک بر سر در مدرسه

یکی از اعضای سابق داعش، جنایاتی را که نیروهای داعشی مرتکب می‌شدند، فاش کرد. العربیه، یکی از اعضای سابق داعش گفت یکی از رهبران داعش به نام "صدام جمال" تاجر مواد مخدر بود که پس از پیوستن به داعش اقدام به بریدن سر کودکان کرد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: براساس گزارش روزنامه دیلی تلگراف، "ابو عبدالله" شخصی است که قبلا در گروهک تروریستی داعش و محافظ شخصی یکی از فرماندهان به نام "صدام جمال" بود. وی پس از فرار از این گروهک گفت فرماندهان داعشی اقدام به جنایاتی می کنند که هیچ ارتباطی با دین ندارند و این جنیات فقط ناشی از حرفه خاص آنان است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، ابو عبدالله جنایت دهشتناکی از صدام جمال را بازگو کرد. او گفت صدام جمال یک خانواده سوری آواره که در یک مدرسه بسر می بردند را مجبور کرد به صف از کوچک به بزرگ از مدرسه خارج شوند، بعد شروع به بریدن سر کودکان این خانواده جلوی چشم پدر و مادرشان یکی پس از دیگری کرد سپس سرهای آنها را بر دیوار مدرسه آویزان کرد و آنجا را ترک کرد.

ابوعبدالله افزود او با به صف کردن این خانواده ابتدای سر بچه ای 13 ساله را سپس یکی پس از دیگری سرهای بقیه این خانواده را جلوی چشمان پدر و مادرشان از کوچک به بزرگ برید.

ابو عبدالله اشاره کرد صدام جمال تاجر مواد مخدر بود سپس به صف ارتش آزاد سوریه پیوست و پس از کشف ارتباط او با سرویس های جاسوسی آمریکا از ارتش آزاد جدا و به داعش پیوست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین