کد خبر: ۲۷۰۷۹۱
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۱
برای اولین بارفیلمی با حضور تمام عوامل و بازیگر خانم

تولید «پانسیون دختران» تا دی ماه تمام می شود

مریم ابراهیم وند کارگردان به علاقه خود به ژانر اجتماعی تکیه کرده وگفت: «به نظر من فیلم باید پیام و حرفی برای گفتن داشته باشد. من براین باورم یک اثر خوب باید مشکلات و ناگفته های جامعه را منعکس کند و با همین انگیزه کار روی جلوی دوربین بردم»
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب- سرویس فرهنگی: فیلم «پانسیون دختران» به تهیه کنندگی حسن داها و مریم ابراهیم وند برای اولین بار بازیگران و تمامی عوامل تولید را از میان بانوان سینمای ایران انتخاب کرد.

به گزارش آفتاب، حسن داها  تهیه کننده  اثر، در این فیلم ثریا قاسمی، سودابه بیضایی، سحر قریشی، ملیکا شریفی نیا،حدیثه تهرانی، شیوا خنیاگر، سولماز حصاری،ژاکلین آواره به همراه تعداد دیگری از بازیگران سینما و تئاتر جلوی دوربین می روند و مریم ابراهیم وند این بار به عنوان کارگردان اولین تجربه فیلم بلند خود را رقم خواهد زد. حسن دادها تاکید کرد: «امیدواریم بتوانیم این پروژه را تا جشنواره فیلم فجر به پایان برسانیم.»

مریم ابراهیم وند کارگردان فیلم نیز درباره نخستین فیلمش که تمامی عوامل آن خانم هستند به خبرنگار «آفتاب» گفت: «من فکر می کنم باید از سرمایه های هنری  زنان به خصوص در زمینه فنی سینما باید بیشتر استفاده شود .به نظرم تا به امروز به این موضوع کمتر توجه شده است.زنان می توانند در زمینه فنی سینما به خوبی عمل کنند و توانایی های خود را به نمایش بگذارند. این موضوع تا الان کمتر مورد توجه قرار گرفته است.»

این کارگردان به علاقه خود به ژانر اجتماعی تکیه کرده وگفت: «به نظر من فیلم باید  پیام و حرفی برای گفتن داشته باشد . من براین باورم یک اثر خوب باید  مشکلات و ناگفته های جامعه را منعکس کند  و با همین انگیزه کار روی جلوی دوربین بردم»  

همچنین عوامل تولید عبارتند از:  کارگردان: مریم ابراهیم وند، نویسندگان: فرناز امینی و مژده شبان،  تصویربردار: الهه کامکار، صدابردار: فرانک کیان، چهره پرداز:مهسا خوش سلوک ، طراح صحنه و لباس:مهشید صادقی، برنامه ریز و دستیار اول کارگردان: فرناز امینی، در خلاصه داستان این فیلم آمده است: مهری برای آزادی همسرش از زندان با وسوسه قتل دست و پنجه نرم می کند. او در این بین با دخترانی در یک پانسیون روبرو می شود که...


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین