کد خبر: ۲۷۰۹۲۰
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۰

ظریف در کمیسیون امنیت ملی مجلس حاضر می‌شود

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه سه شنبه هفته آینده خانه ملت، صلاحیت «فخرالدین احمدی دانش آشتیانی» وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری را بررسی می کنند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش ایرنا از اداره اخبار و رسانه های گروهی مجلس شورای اسلامی، مجلس هفته آینده علاوه بر روزهای یکشنبه، سه شنبه و چهارشنبه در روز دوشنبه نیز برای بررسی طرح الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت جلسه علنی دارد.

همچنین محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه برای پاسخگویی به سوال جواد کریمی قدوسی نماینده مشهد و عده ای از نمایندگان در این کمیسیون حضور می یابد.

از سویی قرار است گزارش کمیسیون آموزش و تحقیقات در مورد تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد اسلامی در صحن علنی مجلس قرائت شود.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی همچنین قرار است در جلسات هفته آینده خود گزارش کمیسیون حقوقی و قضایی در مورد اجرای قسمتی از اصل 160 قانون اساسی، طرح حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر و لایحه اصلاح قانون مالیات های مستقیم را بررسی کنند.

خانه ملتی ها در جلسات هفته آینده خود طرح اصلاح قانون تعاونی کردن تولید و یکپارچه شدن اراضی در حوزه عمل شرکت های تعاونی روستایی و طرح حمایت از احداث، تجهیز و نوسازی مساجد کشور و پیگیری امور نمازخانه ها را در دستور کار دارند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی همچنین در جلسات هفته اینده خود طرح اصلاح موادی از قانون نظام مهندسی و طرح جامع جمعیت و تعالی خانواده را در دستور کار دارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین