کد خبر: ۲۷۱۶۳۸
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۲
یک کارشناس مطرح کرد

کاهش قریب‌الوقوع قیمت خودروهای وارداتی

یک کارشناس صنعت خودرو گفت: در صورت به نتیجه رسیدن مذاکرات ایران و 1+5 در ابتدای آذر ماه شاهد کاهش سریع قیمت خودروهای وارداتی خواهیم بود.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: امرالله امینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: مهمترین عامل تعیین کننده قیمت خودروهای وارداتی، نرخ ارز است.

وی با بیان این‌که با نتیجه رسیدن مذاکرات ایران و 1+5 نرخ ارز کاهش خواهد یافت، خاطرنشان کرد: این موضوع باعث کاهش سریع قیمت خودروهای وارداتی در بازار خواهد شد.

این کارشناس صنعت خودرو ادامه داد: علاوه بر آن با به نتیجه رسیدن مذاکرات، انتظارات تورمی کاهش خواهد یافت و همین موضوع نیز تاثیر مثبت در نرخ این محصولات خواهد داشت.

وی افزود: پس از به نتیجه رسیدن مذاکرات بسته به میزان کاهش نرخ ارز، درصد کاهش قیمت خودروهای وارداتی متفاوت خواهد بود. با این حال پیش بینی می شود نرخ این محصولات حداقل پنج درصد کاهش یابد.

این کارشناس صنعت خودرو با بیان این‌که با توجه به تعداد بالای خودروهای وارداتی عرضه شده، بازار آماده کاهش قیمت است، خاطرنشان کرد: با توجه به رکود ایجاد شده در بازار، عرضه کنندگان خودردهای وارداتی نیز از کاهش قیمت و افزایش فروش این محصولات استقبال خواهند کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین