کد خبر: ۲۷۱۸۹۳
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۴
نادران در جمع خبرنگاران:

سابقه مدیریتی فرهادی قابل قبول است

یک نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی با اشاره به معرفی محمد فرهادی به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت علوم، سوابق مدیریتی وی را قابل قبول توصیف کرد و گفت که در عین حال وی باید تکلیف خود را با حلقه‌های تندرو اصلاح‌طلب در وزارت علوم روشن کند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: الیاس نادران در حاشیه جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آقای فرهادی سابقه مدیریتی وزارت بهداشت و وزارت علوم را داشته و رییس دانشگاه تهران نیز بوده بنابراین از نظر ظرفیت‌های مدیریتی ایرادی به ایشان نیست و ایشان در سطح قابل قبولی کارهای اجرایی داشته است.

این نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی افزود: آقای فرهادی در فتنه 88 نامه‌هایی را امضا کرده که حتما نیاز به توضیح دارد و باید مشخص شود موضع‌شان نسبت به آن زمان چگونه است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس نگرانی‌هایی نسبت به نفوذ تندروهای اصلاح‌طلب در وزارت علوم داشته، ادامه داد: نگرانی مجلس از بابت حلقه‌های پشت پرده‌ای است که وزارت را مدیریت می‌کردند و حاضر شدند فرجی‌دانا را فدا کنند اما آن حلقه‌ها آسیب نبینند بنابراین ایشان باید نسبت به رفتار با آن حلقه‌های تندروی اصلاح‌طلب در وزارت علوم تکلیفش را روشن کند.

به گزارش ایسنا، این نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: امیدواریم موضع آقای فرهادی در مقابل فتنه و نحوه اداره وزارت علوم با رعایت چارچوب‌های نظام به نحوی باشد که بتواند رای خوبی را از مجلس بگیرد و بعد هم که رای گرفت به نحوی رفتار کند که تجربه آقای فرجی‌دانا در مورد ایشان تکرار نشود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین