کد خبر: ۲۷۲۱۱۹
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۶

شرط جدید برای عقد قرارداد با ورزشکاران مشمول سربازی

رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا از تشدید نظارت سازمان تحت امرش بر ورزشکاران مشمول خدمت سربازی خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: سردار سید حمید صدرالسادات در گفت‌وگو با ایسنا، در این‌باره گفت: اقدامات کنترلی و نظارتی خود را روی ورزشکاران مشمول ساماندهی بیشتری کرده‌ایم و با توافقی که با وزارت ورزش و جوانان داشتیم تصمیم بر این شد تا آن دسته از ورزشکارانی که به سن مشمولیت رسیده‌اند و قصد بستن قرارداد با تیم‌های ورزشی را دارند طی مراحلی کارشان انجام شود.

وی افزود: در همین راستا اگر مشمولی بخواهد فعالیت ورزشی رسمی داشته باشد می‌بایست به هیات‌های ورزشی مراجعه کرده و این هیات‌ها آنان را به دفاتر پلیس +10 استان معرفی کنند تا سوابق اولیه این افراد بررسی شود.

رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا با بیان اینکه پس از بررسی سوابق این افراد در دفاتر پلیس +10 این ورزشکاران به تیم‌های ورزشی معرفی می‌شوند گفت: پس از صدور مجوز اولیه نیز پرونده تشکیل شده برای ورزشکاران به سازمان وظیفه عمومی رفته و در آنجا بررسی مجدد می‌شود.

صدرالسادات با اشاره به وقایع اخیر برای کارت‌های پایان خدمت و معافیت چندین فوتبالیست اظهار کرد: این شرایط در همین راستا انجام شده و از پانزدهم آبان ماه نیز وارد فاز عملیاتی شده است.

به گفته وی این مقررات شامل تمامی ورزشکاران شده و مختص به تیم‌های لیگ برتر یا تیم‌های ملی نیست و هر ورزشکاری که بخواهد به شکل حرفه‌ای و رسمی وارد این حوزه شود باید این مراحل را پشت سر بگذارد.

صدرالسادات با بیان اینکه تمامی این مراحل به شکل مکتوب انجام خواهد شد، خاطرنشان کرد: همان‌طور که برای رفتن به دانشگاه سوابق سربازی متقاضیان و وضعیت خدمتی‌شان بررسی می‌شود، از این پس برای بستن قرارداد و پیوستن به تیم های ورزشی نیز این سوابق باید بررسی و احراز و پس از صدور مجوز اولیه فرد در باشگاه‌های ورزشی به کار گرفته شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین