کد خبر: ۲۷۳۳۹۸
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۵

باقری به صف خريداران پرسپوليس پيوست

کريم باقري گويا پيشنهاد وزارت ورزش براي حضور در هيات مديره باشگاه پرسپوليس را رد کرده و در اقدامي جالب به وزارت ورزش پيشنهاد داده تا مالک اين باشگاه شود.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: کریم باقری که فصل گذشته به عنوان یکی از دستیاران علی دایی در پرسپولیس مشغول به کار بود، پس از مشکلاتی که با دایی پیدا کرد و پس از عدم دریافت حق و حقوقش در این فصل ترجیح داد تا دیگر روی نیمکت پرسپولیس ننشسته و با دایی قطع همکاری کند.

به گزارش آفتاب به نقل از "ورزش سه"، پس از جدایی دایی حال به نظر می‌ رسد کریم باقری افکار بزرگتری را در مورد پرسپولیس داشته و قصد دارد با شرکت در مزایده فروش سهام باشگاه پرسپولیس در صورت اجازه وزارت ورزش یکی از مالکان این باشگاه بزرگ شود. آن هم در حالی که چندی قبل پیشنهاد امیررضا خادم را برای حضور در هیات مدیره این باشگاه نپذیرفت.

حال باید منتظر بود و دید در شرایطی که حمیدرضا سیاسی با پرداخت هزینه های باشگاه تصمیم گیرنده اصلی و اولین کاندیدای خرید سهام باشگاه پرسپولیس است و رقبای سرسختی چون علی دایی، عباس انصاری‌فرد، حسین هدایتی، امیر عابدینی، علی پروین و پیشکسوتان و ... را در کنار خود می‌ بینید آیا موفق خواهد شد که سهام باشگاه پرسپولیس را خریداری کند یا نه؟

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین