کد خبر: ۲۷۳۸۰۵
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۵

درخشان: دریافت گل بچه‌گانه فاجعه است/آقای داور تو باعث شدی صدای هواداران درآید!

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد بازی با نفت تهران صحبت‌های خود را عنوان کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: حمید درخشان که با تاخیر 22 دقیقه ای در نشست خبری پس از شکست مقابل نفت تهران حاضر شده بود در مورد این بازی اظهار داشت: فکر می کنم امروز روز بد من بود. خوب بازی کردیم و نیمه دوم به حریف فرصت ندادیم.

وی افزود: برای ما خیلی سخت است که در روزی که عملکرد خوبی داشتیم و در نیمه دوم این فرصتی به حریف ندادیم با اشتباه دو بازیکن خارجی ما نتیجه را واگذار کنیم. ما از این دو نفر توقع چنین اشتباهی را نداشتیم و به هیچ وجه مستحق شکست نبودیم.

سرمربی پرسپولیس در رابطه با اشتباهات داوری تصریح کرد: چقدر بگوییم اشتباهات داوری جزئی از فوتبال است. قضاوت آنقدر بد بود که مردم هم بی‌تاب شدند. نمی‌دانم به دنبال چه چیزی می‌گردند. اشتباهات بیداد می‌کند آن هم اشتباهات مقابل مس رفسنجان و این هم از اتفاقات بازی امروز.

درخشان در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به این که نصف تیم خود را امروز نداشتیم نسبت به بضاعت‌مان خوب کار کردیم. روی دو اتفاق و به خاطر بی‌احتیاطی و اشتباهات بعدی گل خوردیم. با تاکتیک گل می‌زنیم ولی روی اشتباهات بچه‌گانه گل می‌‌خوریم. خوشحالم تیمم از لحاظ فوتبالی رشد کرده و هواداران از فوتبال ما لذت می‌برند. نباید این اشتباهات را تکرار کنیم. مخصوصا بازیکنان خارجی و با تجربه ما برایشان بد است که اینطور اشتباه کنند. اگر 10 دقیقه جلوتر گل می‌خوردیم می‌توانستیم جبران کنیم اما دریافت گل روی اشتباه بچه‌گانه در دقیقه 92 فاجعه است.

سرمربی پرسپولیس در رابطه با اینکه بازیکنان جایگزین پرسپولیس امروز عملکرد بسیار خوبی داشتند، گفت: با نظر شما موافق هستم، از بازیکنان خوب تیمم تشکر می‌کنم، حسن تیم ما این است که به فرد متکی نیستیم بلکه تیم ما کار گروهی و تاکتیکی می‌کند، وقتی شما به این مسئله اشاره می‌کنید جای امیدواری برای ما دارد.

درخشان در مورد اشتباهات مکرر داوری عنوان کرد: متأسفانه برخی اوقات اشتباهات داوری تیم‌ها را دچار مشکل می‌کند، امروز داوری به هیچ وجه خوب نبود و از طرف دیگر هم ببینید چه محرومیت‌هایی برای ما در نظر گرفته‌اند، امروز هم قضاوتی که انجام شد را دیدید، بازیکنان نفت در نیمه اول خطاهای بسیار زیادی انجام دادند، شما ببینید در نیمه اول چند خطا روی هادی نوروزی اتفاق افتاد، پس از 7 خطایی که بازیکنان نفت تهران انجام دادند مایکل اومانیا یک خطا روی زرنگی غلامرضا رضایی انجام داد در حالیکه قبل از این روی خود اومانیا خطا شده بود که داور بلافاصله به بازیکن ما کارت زرد نشان داد؛ آقای داور یک مقدار بیشتر دقت کنید چرا که ما داریم از این اشتباهات متضرر می‌شویم.

به گزارش فارس، درخشان در پاسخ به سوال خبرنگاری در مورد اینکه به نظر می‌رسد تنها بحث اشتباهات داوری مطرح نیست و اشتباهات از جای دیگری نشأت می‌گیرد، عنوان کرد: من نمی‌خواهم وارد آن بازی که شما می‌گویید بشوم، مردم خودشان قضاوت می‌کنند و اتفاقات را می‌بینند، چطور این اتفاقات برای تیم ما می‌افتد، شما امروز آنقدر بد کار کردید که صدای هوادار پرسپولیس هم درآمد، آقای داور تو باعث شدی صدای هواداران به اعتراض در بیاید، امیدوارم پرسپولیس آنقدر مظلوم نباشد که به راحتی سرش را ببرند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین