کد خبر: ۲۷۴۳۷۱
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۸

فیروزآبادی: اوباما منافع ملی مردم کشورش را بر خواسته پلید صهیونیست‌ها ترجیح دهد

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: منافع مردم آمریکا مقدم بر منافع صهیونیست‌ها است. این حرف که آمریکایی‌ها خود را مسئول امنیت رژیم اشغالگر، جنایتکار و کودک‌کش صهیونیستی بداند راهبردی غلط است.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: سردار سرلشکر سیدحسن فیروزآبادی رییس ستاد کل نیروهای مسلح طی سخنانی، گفت: منافع مردم آمریکا مقدم بر منافع صهیونیست‌ها است. این حرف که آمریکایی‌ها خود را مسئول امنیت رژیم اشغالگر، جنایتکار و کودک‌کش صهیونیستی بداند راهبردی غلط است.

وی ادامه داد: امروز پس از یک سال مذاکرات هسته‌ای آمریکایی‌ها در تمام حرف‌هایشان غیرقابل اعتماد شده‌اند و حیثیت ملی آمریکا را مفتضح کرده‌اند.

«راهبرد درست این است که اوباما مابقی عمر ریاستش آبروی سیاه‌پوستان را بخرد و منافع ملی مردم کشورش را بر خواسته‌های پلید صهیونیست‌ها ترجیح دهد.»

فیروزآبادی همچنین تصریح کرد: ملت بزرگ ایران ثابت کرده پایبند ولایت فقیه و تابع رهبری نظام اسلامی است و مسائل سیاسی مانند مذاکرات هسته‌ای تأثیری در اراده مصمم و مستحکم آنان در دفاع از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن نخواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری فارس، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه تأکید کرد: اقتدار ایران اسلامی روزبه‌روز رو به پیشرفت است و سنگ‌اندازی‌های غرب نمی‌تواند مانع این پیشرفت‌ها بشود و قطعاً اراده ملت ایران محقق شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین