کد خبر: ۲۷۷۵۱۷
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۴

اجرای مجدد "چرا رفتی" در تهران

فروش بلیت کنسرت چرا رفتی در تهران از چهارشنبه 10 دی ماه ساعت 22 و از طریق سایت www.iranconcert.com آغاز خواهد شد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: اجرای مجدد کنسرت چرا رفتی به خوانندگی همایون شجریان و آهنگسازی تهمورس پورناظری، بعد از 31 اجرا در سراسر کشور، 8 بهمن ماه بار دیگر در سالن وزارت کشور به روی صحنه خواهد رفت.

به گزارش ایرنا، محمد حسین توتونچیان، تهیه کننده کنسرت چرا رفتی درباره اجرای مجدد این کنسرت در تهران گفت: به دلیل درخواست مکرر مخاطبانی که نتوانستند در اجراهای گذشته در تهران شرکت کنند تصمیم گرفتیم 'چرا رفتی' را یک شب دیگر در تهران به روی صحنه ببریم.»

مدیر موسسه فرهنگی هنری ققنوس در ادامه افزود: « تور شهرستان های این کنسرت نیز که پیش تر در شهرهایی مثل کرمان، شیراز، رشت، کرمانشاه ، ساری، شهرکرد و ارومیه اجرا شده بود، پس از گذراندن مراحل کسب مجوز در سایر شهرهای کشور ادامه خواهد یافت . »

در این کنسرت که در دو اجرا در ساعت های 18 و 21:30 به روی صحنه می رود سهراب پورناظری به عنوان تکنواز کمانچه حضور خواهد داشت. همچنین حسین رضایی نیا و آئین مشکاتیان نوارنده سازهای ضربی، مهیار طریحی نوازنده سنتور، علی جعفری پویان و تینا جامه گرمی نوازنده ویلن، سهراب برهمندی نوازنده ویولا، آتنا اشتیاقی نوازنده ویلنسل، آرین کشیشی نوازنده گیتار باس، سپند دادبه نوازنده عود و خورشید دادبه نوازنده تار هنرنمایی خواهند کرد.

فروش بلیت کنسرت چرا رفتی در تهران از چهارشنبه 10 دی ماه ساعت 22 و از طریق سایت www.iranconcert.com آغاز خواهد شد.

کنسرت چرا رفتی اجرای زنده آلبوم 'نه فرشته ام نه شیطان' است که اسفندماه سال گذشته منتشر شد.

** پوستر سی امین جشنواره موسیقی فجر منتشر شد

پوستر سی امین جشنواره بین المللی موسیقی فجر صبح امروز7 دیماه به صورت رسمی منتشر شد.

به گزارش روز یکشنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا ، این پوستر توسط «آیدین قشلاقی»گرافیست جوان کشورمان طراحی شده که پیش از این نیز طراحی پوستر هشتمین جشنواره موسیقی جوان را برعهده داشته است.

در این دوره از جشنواره و در بخش گروه نوازی موسیقی کلاسیک ایرانی داریوش پیرنیاکان، مسعود شعاری، اردشیر کامکار، بهداد بابایی و مظفر شفیعی بازبینی آثار را برعهده دارند.

در بخش گروه نوازی موسیقی کلاسیک غیرایرانی نیز گاگیک بابایان، جاوید مجلسی، سیاوش ظهیرالدینی، اکبر محمدی و منوچهر صهبایی و در بخش آواز جمعی نیز مهدی شمس نیکنام، نسرین ناصحی، حمید عسکری، میلاد عمرانلو و رازمیک اوحانیان آثار راه یافته به مرحله اول را داوری می کنند.

در دوره سی ام جشنواره بین المللی موسیقی فجر 206 گروه و اثر به جشنواره راه یافته است که هم اکنون توسط هیات انتخاب و داوری در حال بررسی است که با اتمام بازبینی، اسامی گروه های راه یافته به مرحله نهایی از سوی روابط عمومی جشنواره اعلام خواهد شد.

سی امین جشنواره بین المللی موسیقی فجر به دبیری دکتر حسن ریاحی 24 بهمن تا یکم اسفندماه در تهران برگزار می شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین