کد خبر: ۲۷۷۶۲۷
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۲

پیروزی آرسنال و توقف سایر مدعیان

در آغاز هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، آرسنال به پیروزی رسید و سایر مدعیان به تساوی رضایت دادند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش ایسنا، هفته نوزدهم لیگ برتر جزیره با انجام 9 دیدار آغاز شد. ابتدا منچستریونایتد در زمین تاتنهام هاتسپر به میدان رفت که نتیجه این دیدار تساوی بدون گل بود.

چلسی هم در خانه ساوتهمپتون به تساوی یک بر یک رضایت داد. در این دیدار ابتدا سادیو مانه در دقیقه 17 برای ساوتهمپتون گلزنی کرد اما در ادامه ادن ازر در دقیقه 45 کار را به تساوی کشاند. چلسی با این تساوی 46 امتیازی شد و با حفظ جایگاهش در صدر جدول رده بندی لیگ برتر باقی ماند تا در پایان نیم فصل بتواند قهرمانی را از آن خود کند. ساوتهمپتون هم 33 امتیازی شد و در رده چهارم قرار گرفت.

در دیگر دیدار، منچسترسیتی با تساوی دو بر دو در خانه خودی مقابل برنلی متوقف شد. آنها ابتدا با داوید سیلوا 23 و فرناندینیو 33 از میهمان خود پیش افتادند تا نوید یک پیروزی پر گل را بدهند اما جورج بوید 47 و اشلی بارنز 81، دو بار دروازه سیتی را باز کردند تا نتیجه پایانی تساوی دو بر دو باشد. سیتی با این تساوی بهترین فرصت برای کاهش فاصله‌اش با چلسی را از دست داد. آنها اکنون با 42 امتیاز در رده دوم قرار گرفته‌اند. برنلی هم اکنون با 16 امتیاز رتبه نوزدهم را در اختیار گرفته است.

در دیدار پایانی شب گذشته (یکشنبه) نیز آرسنال در آپتن پارک موفق شد با پیروزی دو بر یک از سد وستهام یونایتد بگذرد. در این دیدار سانتی کازرولا در دقیقه 41 برای توپچی‌ها گلزنی کرد. دنی ولبک هم در دقیقه 44 روی پاس الکس اوکسلید چمبرلین حساب کار را دو بر صفر کرد. دقیقه 54 این دیدار هم کویاته موفق شد یکی از گل‌های خورده را برای وستهام جبران کند اما در نهایت آرسنال با نتیجه دو بر یک به برتری رسید. توپچی‌ها با 33 امتیاز به رتبه پنجم جدول رده بندی رسیدند و وستهام نیز با 31 امتیاز به رتبه ششم سقوط کرد.

نتیجه سایر دیدارها به شرح زیر است:

استون ویلا صفر – ساندرلند صفر

هال سیتی صفر – لسترسیتی یک

کویینز پارک رنجرز صفر – کریستال پالاس صفر

استوک سیتی 2 – وست برومویچ آلبیون صفر

نیوکاسل 3 – اورتون 2

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین