کد خبر: ۲۸۰۳۲۰
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۵

حزب الله از شهادت رزمندگانش در حمله هوایی «قنیطره» خبر داد

حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌ای خبر هدف قرار گرفتن گروهی از رزمندگان مقاومت در منطقه «قنیطره» سوریه را تایید کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌ای خبر هدف قرار گرفتن گروهی از رزمندگان مقاومت در منطقه «قنیطره» سوریه را تایید کرد و افزود: گروهی از مجاهدان حزب الله در جریان بازدید میدانی در شهرک «مزرعة الامل» قنیطره سوریه مورد هدف حمله موشکی قرار گرفتند.

به گزارش وبگاه خبری تلویزیون «المنار» در ادامه بیانیه حزب الله آمده است: شماری از برادران مجاهد در جریان حمله هوایی (عصر امروز) رژیم صهیونیستی به منطقه قنیطره سوریه به شهادت رسیده و بزودی نام آنها پس از ابلاغ به خانواده‌های شریفشان اعلام خواهد شد.

ساعتی قبل از انتشار بیانیه حزب الله، منابع رسانه‌ای لبنان از جمله تلویزیون الجدید و وبگاه خبری «الحدث نیوز» مدعی شدند که در جریان این حمله هوایی یک کاروان حزب الله هدف قرار گرفته و یکی از رزمندگان مقاومت به نام «محمد عیسی» به شهادت رسید.

از طرفی خبرگزاری رویترز مدعی شد که در حمله بالگردهای صهیونیست به «القنیطره» 6  نیروی ایرانی نیز کشته شده‌اند.

از طرفی دیگر پایگاه خبری النهار نزدیک به 14 مارس هم ادعا کرده که در این حمله هوایی «جهاد مغنیه» پسر کوچک شهید عماد مغنیه نیز به شهادت رسیده است.

 به گزارش خبرگزاری فارس، شبکه خبری «المیادین» بعد از ظهر امروز به نقل از یک منبع «ویژه» اعلام کرد که یک بالگرد اسرائیلی، روز یکشنبه، دو موشک به نقطه‌ای در جنوب سوریه شلیک کرد. این بالگردرژیم صهیونیستی نقطه‌ای در شهرک «مزرعة الامل» در منطقه قنیطره در جنوب سوریه را هدف قرار داد.

گزارش‌های خبری در رژیم صهیونیستی نیز در واکنش به این خبر، اعلام کردند که وضعیت در جولان (اشغالی) در جنوب سوریه، متشنج گزارش شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین