کد خبر: ۲۸۱۵۲۸
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۳

انتقاد يا انتقام؟

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: بعضي ها خصلت مردانه خوبي را با خود به يدك مي كشند. بي شك اين خصلت مردانه ريشه در پيشينه خوب آنها داشته و قطعا نيز به فرزندانشان به ارث خواهد رسيد. بعضي افراد هم هستند كه ظاهري مردانه و به ظاهر موجه دارند ولي كتاني زرنگي صورتي به پا كرده، زنجير طلا بر گردن مي آويزند و براي خودنمايي در مسير دسته هاي عزاداري ايام محرم قدم مي زنند. اين افراد خصلت هايشان را از كسي به ارث نبرده اند، بلكه متاسفانه در فصل گرده افشاني خصلت هاي خوب روزگار، مشغول جت اسكي سواري در دريا بوده اند. آنها همان افرادي هستند كه فكر مي كنند همه جا مي توانند با بي اخلاقي و قلدري حرف خود را به كرسي بنشانند و در بزنگاه هاي زندگي  نمك خورده و نمكدان بشكنند و هرجا كه بوي پول و صحبت قدرت در ميان باشد خود را به افراد خاص نزديك كرده و در راستاي حمايت و دفاع از ايشان كاسه داغ تر از آش گردند.

 موارد مطرح شده فوق پيش زمينه طرح موضوعي است كه چند وقتي است از جانب افراد پشت پرده مطرح و از سوي افراد خاص نيز حمايت مي شود. بحث تخريب خودروسازي داخلي و ضربه به توليد ملي، سناريويي است نخ نما شده و تكراري كه از سوي مخالفان رشد صنايع داخلي  نوشته و از جانب عامل منتسب به مديرعامل اسبق يكي از خودروسازي هاي بزرگ كشور نيز هدايت مي گردد. اين مهره وابسته به دولت قبل كه تا چند ماه پيش در باشگاه ورزشي همين خودروسازي مشغول بوده است به محض عزل شدن از كليه مناصبش به دشمن شماره يك اين شركت تبديل و با اتكا به روزنامه وابسته به مدير عامل اسبق اين خودروسازي بزرگ كشور و درج مطالب كذب و افترا هاي نخ نما شده عليه عملكرد مديران  و محصولات اين گروه صنعتي، داعيه دار حمايت از مصرف كننده گرديده است. نكته اصلي اينجاست كه اين فرد با زير پا گذاشتن اخلاقيات، تلاش براي سياه نمايي و خلط مبحث در رابطه با وضعيت فعلي و ناخوشايند توليد در ايام تحريم اين خودروسازي، توجه افكار عمومي را از عواقب عملكرد ضعيف بي تجربه ترين مدير خودرويي تاريخ كشور به سمت عملكرد فعلي سوق داده و تمام تلاش خود را به كار گرفته تا بگويد دوران طلايي اين خودروسازي در زمان حضور مسافران بدون بليت اتوبوس دولت قبل بوده است.

بررسي سوابق گذشته و اجرايي بعضي افراد و عملكرد و سخنان فعلي و تخريبي ايشان نسبت به سازمان متبوع و اسبق خود، نمايانگر زواياي پنهان شخصيتي آنها  بوده و بي شك ذهن هر مخاطبي را به اين موضوع مشغول مي نمايد كه چرا و بر اساس كدام وجدان كاري يك مديرعامل و خصوصا يك مدير سابق باشگاه ورزشي يك مجموعه عظيم خودرويي كشور مي تواند دستاوردهاي ايام بعد از خود را به نام حمايت از مصرف كنندگان  به زير سئوال ببرند! اين روايت انسان را ياد حكايتي مي اندازد كه مي گويد گربه ها هرگز براي رضاي خدا موش نمي گيرند!

منبع: تدبیر و امید
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین