کد خبر: ۲۸۱۶۲۴
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۰

گابریل با پرسپولیس قرارداد یک و نیم ساله بست

فرناندو گابریل بازیکن برزیلی که در تمرینات پرسپولیس حضور پیدا کرده بود، امروز با باشگاه به توافق رسید و قرارداد خود را به مدت یک فصل و نیم منعقد کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، فرناندو گابریل که سابقه بازی در سریA فوتبال برزیل را دارد، پس از موفقیت در تست‌های پزشکی، حرکتی و فنی، مذاکرات خود با باشگاه پرسپولیس را به منظور انعقاد قرارداد آغاز کرد که این مذاکرات صبح و عصر امروز با پیگیری جدی علی اکبر طاهری به سرانجام رسید و قرارداد همکاری بین دو طرف منعقد شد. این قرارداد تا پایان فصل آینده ادامه دارد.

در این ارتباط نایب رئیس هیأت مدیره و مسوول اجرایی باشگاه پرسپولیس در گفتگوی کوتاهی با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس در ارتباط با این انتقال گفت: در راستای افزایش نقاط قوت تیم فوتبال پرسپولیس و بعد از اینکه کادر فنی نظر مثبت خود را در رابطه با جذب این بازیکن اعلام کرد، باشگاه به سرعت وارد عمل شد و خوشبختانه در حداقل زمان ممکن به توافق رسیدیم و نسبت به انعقاد قرارداد اقدام کردیم.

امیدوارم جذب این بازیکن در کنار سایر اقدامات صورت گرفته، به تیم فوتبال پرسپولیس کمک کند تا با همت و کوشش بازیکنان، تدبیر و درایت کادر فنی و یاری خداوند شاهد موفقیت‌های تیم و شادی هواداران باشیم که این مساله در اولویت برنامه‌های ما قرار دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین