کد خبر: ۲۸۱۷۲۸
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۱

مشاجره لفظی منجر به قتل شد!

به دنبال این حادثه و با اشراف خوب اطلاعاتی، نسبت به این افراد شناسایی های لازم انجام و در نهایت موتورسوار و ترک نشین آن دستگیر شدند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: مشاجره لفطی در پی یک حادثه رانندگی منجر به قتل جوانی شد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ 'عبدالرضا ناظری' افزود: موتورسوارانی که در جریان یک حادثه رانندگی و اقدام تلافی جویانه در خیابان شهید رجایی شهر کرمان جوانی را به قتل رسانده بودند، با تلاش پلیس امنیت، شناسایی و دستگیر شدند.

وی گفت: 27 دی ماه سال گذشته یک مورد تیراندازی توسط ترک نشین یک دستگاه موتورسیکلت در خیابان شهید رجایی شهر کرمان رخ داد که در اثر این تیراندازی یک تن کشته و سه نفر دیگر نیز مجروح شدند.

ناظری افزود: به دنبال این حادثه و با اشراف خوب اطلاعاتی، نسبت به این افراد شناسایی های لازم انجام و در نهایت موتورسوار و ترک نشین آن دستگیر شدند.

ناظری ادامه داد: در این رابطه هم سلاح شکاری به کار رفته در صحنه قتل و هم یک قبضه سلاح جنگی کلاشینکف، مقادیر مهمات، اسناد و احکام جعلی، پلاک های مسروقه و یک دستگاه موتورسیکلتی که با آن مرتکب قتل شده بودند ، کشف شد.

وی با اشاره به اینکه هیچ انگیزه ابتدایی برای انجام قتل در میان نبوده است، گفت: در تحقیقات و پی جویی های پلیسی، بنا به اظهاراتی که متهمان داشتند، قضیه یک موضوع اجتماعی بوده که در یک تخلف رانندگی که منجر به درگیری و مشاجره لفظی شده بود و سپس قاتل صرفا برای ترساندن و اقدام تلافی جویانه مرتکب این جرم شده است.

وی با بیان اینکه این اتفاق، یک موضوع اجتماعی بوده که منجر به یک موضوع امنیتی شده است، افزود: یک اختلاف ساده انگیزه اولیه شلیک توسط ضارب را بوجود آورد آن هم در مورد یک مشاجره لفظی که حتی این افراد هیچ گونه شناخت قبلی نیز از یکدیگر نداشته اند و یک تخلف رانندگی منجر به درگیری ، مشاجره لفظی و قتل بوده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین