کد خبر: ۲۸۱۷۴۷
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۸

قاضی پور: رحیمی هم مانند مرتضوی دروغ می گوید

نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نامه محمدرضا رحیمی معاون اول دولت دهم گفت: رحیمی هم مانند مرتضوی وقتی درحال زمین خوردن بود، به نمایندگان دروغ می گفت و تهمت می زد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: «نادر قاضی پور» روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا با اشاره به اینکه رحیمی اذعان داشته است که به 170 نماینده در مجلس هشتم برای شرکت در انتخابات پول داده است، خاطر نشان کرد: مرتضوی زمانی که زمین می خورد گفت که به نمایندگان پول دادم، رحیمی هم همین موضوع را مطرح کرده است.

وی ادامه داد: اگر واقعا چنین حرف هایی درست است، پس چرا اسامی نمایندگانی را که پول گرفته اند منتشر نمی کنند.

عضو کمیسیون صنایع مجلس خاطر نشان کرد: من از هیچ فردی چه رحیمی و چه منسوبین به احمدی نژاد در مجلس هشتم یک ریال پول نگرفته ام.

وی در پاسخ به این سوال که سال 88 و پس از انتخاب رحیمی به معاونت اول حدود 210 نماینده نامه ای برای تشکر از انتساب وی به این سمت خطاب به احمدی نژاد امضا کردند که شما نیز از نمایندگان مجلس هشتمی بودید، اظهار داشت: من یادم نیست چنین نامه ای را امضا کرده باشم، اما در مجلس هشتم شکایت هایم از احمدی نژاد بسیار زیاد بود و حتی نامه ای در استیضاح رییس جمهوری امضا کردم که نشان می دهد من با دولت نهم و دهم هیچ نزدیکی نداشتم.

«محمدرضا رحیمی» معاون اول دولت دهم در نامه ای فاش کرد که 170 نماینده مجلس هشتم از وی برای شرکت در انتخابات مجلس نهم پول گرفته اند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین