کد خبر: ۲۸۱۷۶۲
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۳

سالک: رحیمی چرا زمانی که در قدرت بود نامه نمی نوشت

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اقدام قاطع قوه قضائیه در برخورد با معاول اول رییس جمهوری سابق باعث ایجاد اعتماد متقابل بین مردم و دستگاههای نظارتی می شود گفت:چرا زمانی که آقای رحیمی در قدرت بود و مسائل را می دید نامه نمی نوشت و الان که در بن بست و فشار قضایی قرار گرفته نامه نگاری می کند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: «حجت الاسلام و المسلمین احمد سالک» امروز -چهارشنبه- در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا با اشاره به محکومیت «محمدرضا رحیمی»و همچنین نامه هایی که بین وی و رییس جمهوری سابق رد و بدل شده است گفت: خیلی متاسفیم که چنین حوادثی در کشور اتفاق می افتد و این مسائل نگران کننده است اما از طرف دیگر خوشحالیم که قوه قضائیه قاطعیت خود را نسبت به دولتمردان گذشته و حال نشان داده و می دهد.

وی با بیان اینکه اقدام قوه قضائیه باعث ایجاد اعتماد متقابل بین مردم با دستگاه های نظارتی کشور می شود، خاطرنشان کرد: ماهیت ارزشمند نظام جمهوری اسلامی در چنین حوادثی روشن می شود و نظام ارزشی و فرهنگی هر کس- چه دوست و چه غیر دوست- را در صورتی که بخواهد خیانت کند ، پای میز محاکمه می کشد.

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه اگر کسی به نظام ضربه زده و یا خیانت کرده است باید سزای عمل خود را ببیند،اظهار داشت: اکنون این سوال مطرح است که چرا زمانی که آقای رحیمی در قدرت بود و مسائل را می دید نامه نمی نوشت وزمانی که گرفتار شده شروع به بیان این مسائل کرده است.

سالک افزود: آن موقع منافع ایجاب می کرد با اینکه مسائل را می دیدند سکوت کنند و الان که در بن بست و فشار قضایی قرار گرفته است نامه نگاری می کند و این جای سوال دارد.

به گزارش ایرنا در پی محکومیت محمدرضا رحیمی معاون اول رییس جمهوری در دولت دهم به پنج سال و 91 روز حبس،دفتر رییس جمهوری سابق با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد جرائم رحیمی ربطی به دولتهای نهم و دهم ندارد .

به دنبال انتشار این اطلاعیه، روز گذشته محمد رضا رحیمی جوابیه ای خطاب به رییس جمهور سابق منتشر و از خود دفاع کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین