کد خبر: ۲۸۱۸۷۲
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۰

ایوبی: جشنواره فیلم فجر شاهد هیچ اتفاق غیرمترقبه‌ای نخواهد بود

رئیس سازمان سینمایی گفت: قرار نیست در جشنواره فیلم فجر هیچ اتفاق غیرمترقبه و حاشیه‌سازی بیفتد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: حجت الله ایوبی روز پنج‌شنبه 9 بهمن‌ماه در حاشیه دیدار از قطعه هنرمندان و حرم امام (ره) در جمع خبرنگاران در پاسخ به این پرسش که حاشیه‌های احتمالی فیلم فجر چقدر بر نمایش عمومی آثار تأثیرگذار خواهد بود، ‌توضیح داد: هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد همچنان که سال گذشته هم مشکلی نبود و جشنواره حاشیه‌ای نداشت.

او درباره احتمال نمایش فیلم «محمد رسول‌الله (ص)» ساخته مجید مجیدی در برنامه افتتاحیه این دوره از جشنواره فیلم فجر گفت: آقای مجیدی و گروه‌شان تلاش می‌کنند فیلم را به جشنواره برسانند و ما هم برطبق نظر آن‌ها عمل می‌کنیم.

ایوبی در پاسخ به پرسشی دیگر درباره اظهار نظر یکی از نمایندگان مجلس مبنی بر کم شدن بودجه سینما در سال 94 گفت: خود نمایندگان مجلس اعلام کردند که این اتفاق نمی‌افتد و طرح کاهش بودجه سینما عملیاتی و اجرایی نمی‌شود.

رئیس سازمان سینمایی همچنین درباره وضعیت بنیاد سینمایی فارابی نیز توضیح داد: فعلا این بنیاد با حضور سرپرست کار خود را ادامه می‌دهد و مدیریت جدید آن در آغاز سال جدید معرفی می‌شود.

ایوبی سپس از سروسامان دادن به وضعیت موسسات زیرپوشش سازمان سینمایی به عنوان خبری خوش برای سینمای ایران خبر داد و گفت: تلاش می‌کنیم وضعیت موسسات قبل از دهه فجر معلوم و مدیر سینمای جوان نیز قبل از روز دوشنبه معرفی شود.

او از تشکیل شورای راهبردی بین‌الملل به عنوان یک رویداد خوش دیگر که به زودی رخ می‌دهد، خبر داد و افزود:علاوه بر اینها، در ایام دهه فجر محل استقرار مدرسه سینمایی نیز مشخص خواهد شد.

دکتر حجت‌الله ایوبی در پایان از تأسیس اندیشکده سینمای ایران و باشگاه فکری سینما به عنوان دو اتفاق خجسته دیگر در آستانه برگزاری جشنواره فیلم فجر نام برد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین