کد خبر: ۲۸۱۹۶۸
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۷

یک نماینده: پیگیر افشای اسامی نمایندگان پول‌گیرنده از رحیمی هستیم

عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی گفت: همچنان پیگیر افشای نام افرادی هستیم که خارج از عرف از نمایندگان جریانی خاص پول دریافت کردند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: کمال الدین پیرموذن روز جمعه درگفتگو با خبرنگاران، خبر پاره کردن نامه درخواست افشای اسامی 170 نماینده مجلس هشتم را که از محمدرضا رحیمی مبالغی دریافت کردند، نادرست خواند.

وی در این زمینه اظهار کرد: تنها در متن نامه به اشتباه به جای مجلس هشتم، از مجلس نهم نام برده شده بود که پس از تصحیح این مورد، نامه دوباره به اتفاق تنی چند از همکاران در مجلس به نگارش درآمد.

نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی افزود: این امر قابل چشم پوشی نیست و به جد مراتب را جهت تنویر افکار عمومی از روسای قوای مقننه و قضاییه پیگیری می کنیم.

او همچنین به دیدار محمدرضا عارف با کلودیا روت نایب رییس مجلس آلمان و موضع گیری برخی اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در این زمینه اشاره و از تهمت هایی که در رسانه ها انتشار یافته به شدت انتقاد کرد.

پیرموذن تصریح کرد: این دیدار با هماهنگی مجلس شورای اسلامی و وزارت امور خارجه صورت گرفته و عارف طی این دیدار از منافع و کیان نظام محکم دفاع کرده است.

وی اضافه کرد: عارف در جواب انتقاد نایب رییس مجلس آلمان از مسایل حقوق بشر در کشور،به تحریم های غرب مبنی بر عدم ارایه سوخت به هواپیماهای مسافربری جمهوری اسلامی ایران اشاره کرده و آن را با هیچ یک از معیارهای حقوق بشری همخوان ندانسته است.

به گزارش ایرنا، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی این انتقادها و غوغاسالاری را ناشی از خود حق پنداری عده ای عنوان کرد که نگران اقبال عمومی به جریان های سیاسی دیگر هستند. 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین