کد خبر: ۲۸۲۰۱۶
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۸

آخرین جزئیات پرونده تخریب پاساژ علاءالدین

مدیرکل حوزه ریاست دیوان اداری از صدور قرار کارشناسی در پرونده تخریب پاساژ علاءالدین خبر داد و گفت: طی هفته جاری جلسه‌ای با حضور طرفین و کارشناسان به منظور بررسی بیشتر این پرونده برگزار می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: «علی‌اکبر بختیاری» در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، با اشاره به آخرین وضعیت پرونده تخریب پاساژ علاءالدین اظهار داشت: این پرونده با اعتراض شاکی در شعبه تجدید نظر در جریان رسیدگی قرار دارد. 
  
وی با بیان این که در این پرونده قرار کارشناسی صادر شده، تصریح کرد: طی هفته جاری جلسه‌ای با حضور طرفین و کارشناسان به منظور بررسی بیشتر این پرونده برگزار می‌شود، تا پس از اظهار نظر کارشناس، نسبت به صدور رای اقدام شود. 

گفتنی است؛ کمیسیون ماده 100 شهرداری تهران، با توجه به ساخت غیرقانونی طبقات هفتم و منفی 3 مجتمع علاءالدین، حکم به تخریب این طبقه داد این در حالی است که چنانچه حکم شعبه بدوی در دادگاه تجدیدنظر نقض شود، در صورتی که شاکی ذی حق تلقی شود، رای کمیسیون ماده ۱۰۰ نقض و شاکی می‌تواند مطالبه خسارت کند.

لازم به ذکر است؛ آراء متعددی از کمیسیون ماده ۱۰۰ صادر می‌شود که این آراء در دیوان قابل شکایت است، اما همزمان قابلیت اجرا نیز دارد، اما تا وقتی که از شعبه بدوی یا تجدیدنظر ما دستور موقتی مبنی بر جلوگیری از اجرای حکم صادر نشود، حکم قطعیت دارد و مراحل اجرایی را طی می‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین