کد خبر: ۲۸۲۲۰۹
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۹

افزایش خرید و فروش مسکن در زمستان

حسام عقبایی با اشاره به آمار خرید و فروش مسکن در بهمن ماه، اظهار داشت: آمار خرید و فروش ها در زمستان امسال در مقایسه با سال گذشته بیشتر شده است و این روند در بهمن ماه هم ادامه دارد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رئیس اتحادیه صنف مشاوران املاک تهران با بیان اینکه در هفت روز نخست بهمن ماه 37 هزار و 981 قرارداد مسکن به ثبت رسید، گفت: از این تعداد 7 هزار و 798 قرارداد مربوط به شهر تهران بوده است.

حسام عقبایی با اشاره به آمار خرید و فروش مسکن در بهمن ماه، اظهار داشت: آمار خرید و فروش ها در زمستان امسال در مقایسه با سال گذشته بیشتر شده  است و این روند در بهمن ماه هم ادامه دارد.

وی با بیان اینکه در 7 روز اول بهمن امسال 37 هزا و 981 قرارداد در کل کشور به ثبت رسیده است، گفت: 23 هزار و 290 قرارداد خرید و فروش و 12 هزار و 941 اجاره نامه در این مدت به ثبت رسید.

رئیس اتحادیه صنف مشاوران املاک استان تهران افزود: مجموع قراردادها در شهر تهران در هفت روز اول بهمن به عدد 7 هزار و 798 قرارداد رسید که از این تعداد 3 هزار و 912 قرارداد برای مبایعه نامه و 3 هزار و 624 قرارداد برای اجاره بوده است و مابقی هم مربوط به سایر قراردادهای مسکن است.

به گزارش مهر، عقبایی با تاکید بر اینکه قیمت ها در این مدت تغییری نداشته است، بیان کرد: پیش بینی افزایش قیمتی را در بخش مسکن تاپایان سال نداریم اما وضعیت خرید و فروش مسکن نسبت به نیمه اول سال بهبود پیدا کرده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین