کد خبر: ۲۸۲۲۳۲
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۶

تهران، میزبان ۳نمایشگاه بین‌المللی

صنعتگران حوزه چوب ایران و جهان از امروز (یکشنبه)، به مدت چهار روز در این نمایشگاه گردهم آمده اند تا جدیدترین دستاوردها و تجهیزات صنعت چوب را نیز به نمایش بگذارند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: دومین نمایشگاه تخصصی پوشاک ایران ، سیزدهمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات مبلمان، تجهیزات و صنایع وابسته و ششمین نمایشگاه بین المللی صنایع چوب، ماشین آلات و تجهیزات امروز در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران آغاز به کار کردند.

در دومین نمایشگاه تخصصی پوشاک ایران، امسال دهها شرکت مختلف داخلی ، تولید کنندگان و واحدهای بزرگ و کوچک تولیدی و دست اندرکاران صنعت پوشاک کشور آخرین دستاوردهای خود در زمینه تولید انواع پوشاک مردانه ، زنانه و بچگانه و همچنین دستگاه ها و تجهیزات تولید پوشاک را در معرض دید علاقه مندان قرار داده اند.

برگزاری چند نشست تخصصی و مسابقه طراحی پوشاک بخشی از برنامه های جانبی این نمایشگاه خواهد بود.

نمایشگاه صنایع چوب

در ششمین نمایشگاه بین المللی صنایع چوب و ماشین آلات وابسته، 110 شرکت داخلی و خارجی از ده کشور، جدیدترین دستگاهها، تجهیزات و خدمات مختلف مربوط به صنعت چوب را عرضه کرده اند.

صنعتگران حوزه چوب ایران و جهان از امروز (یکشنبه)، به مدت چهار روز در این نمایشگاه گردهم آمده اند تا جدیدترین دستاوردها و تجهیزات صنعت چوب را نیز به نمایش بگذارند.

آلمان، اتریش، ایتالیا ، ترکیه، کره جنوبی، مالزی، تایوان، هنگ کنگ، امارات و چین در نمایشگاه امسال حضور و مشارکت دارند.

در ششمین نمایشگاه بین المللی صنایع چوب، بیش از 80 شرکت داخلی نیز کالاها، تجهیزات و خدمات مرتبط با صنعت چوب را ارائه کرده اند.

نمایشگاه بین المللی صنایع مبلمان

در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و ماشین آلات مبلمان، بیش از 410 شرکت داخلی و خارجی از 18 کشور به ویژه کشورهای اروپائی ؛ جدیدترین صنایع ، تجهیزات، دستگاهها و خدمات مختلف مربوط به مبلمان در معرض دید علاقه مندان قرار داده اند.

حضور شرکت های خارجی دراین نمایشگاه، 100 درصد و مشارکت شرکت های داخلی نیز در این نمایشگاه 30 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است. فرانسه، آلمان، اسپانیا ، انگلیس ، اتریش ، بلژیک ، ایتالیا ، ترکیه ، کره جنوبی ، چین، روسیه ، هنگ کنگ، تایلند، هند، مالزی ، تایوان ، ژاپن و امارات در این نمایشگاه حضور و مشارکت دارند.

این نمایشگاهها،  تا 15 بهمن هر روز از ساعت 9 تا 16 در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران آماده بازدید علاقه مندان است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین