کد خبر: ۲۸۲۵۱۶
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۰

گاف پرس‌ تی‌‌وی: اوباما نتانیاهو را در فیس بوک unfriend کرد تا ظریف را add کند

در این مقاله طنزآمیز نوشته شده که اوباما، رئیس جمهوری آمریکا برای اضافه کردن وزیر خارجه ایران به لیست دوستان خود در فیس بوک، نتانیاهو را از صفحه فیس بوکش حذف کرده است.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سایت شبکه خبری پرس‌ تی‌وی یک مقاله طنز رسانه‌های اسرائیل را به عنوان یک خبر حقیقی منتشر کرد.

به گزارش نامه نیوز، رسانه های اسرائیلی در روزهای گذشته با انتشار مقاله‌ای طنزآمیز به روابط تیره و تار مقامات اسرائیل و آمریکا اشاره کردند، مقاله‌ای که به اشتباه از سوی یک رسانه ایرانی به عنوان یک خبر واقعی منتشر و بازتاب داده شد.
 
در این مقاله طنزآمیز نوشته شده که اوباما، رئیس جمهوری آمریکا برای اضافه  کردن وزیر خارجه ایران به لیست دوستان خود در فیس بوک، نتانیاهو را از صفحه فیس بوکش حذف کرده است.
 
در متن این مقاله طنز آمیز آمده است: «روابط سرد میان اوباما و نتانیاهو در هفته جاری به پایین ترین حد خود رسید و رئیس جمهوری آمریکا همتای اسرائیلی خود را در فیس بوک آنفرد کرد.
 
باراک اوباما طی روزهای گذشته نتانیاهو را در فیس بوک آنفرد (از لیست دوستان خود خارج) کرد و ممکن است محمد جواد ظریف، وزیر خارجه ایران را به لیست دوستان خود در این شبکه اجتماعی پرمخاطب اضافه کند.
 
یک منبع نزدیک به نخست وزیر اسرائیل در این باره گفت که زمان دقیق این اقدام رئیس جمهوری آمریکا مشخص نیست اما ما دیروز از این موضوع باخبر شدیم.
 
این منبع آگاه در ادامه نیز گفت: نتانیاهو در صفحه دادستان کل آمریکا بود و هنگامی که می خواست ببینید چه کسانی در لیست دوستان مشترک آن دو است، از این موضوع آگاه شد. وی دید که جان کری، هیلاری و بیل کلینتون و فابیوس در لیست دوستان مشترک آنها قرار دارند اما نامی از اوباما نیست. وی در ادامه به صفحه اوباما رفت و دید که گزینه اضافه شدن به عنوان دوست در این صفحه فعال شده است.
 
این به این معناست که اوباما نتانیاهو را از لیست دوستان خود که قبلا در آن قرار داشت، حذف کرده است.
 
در حالی که کاخ سفید تاکنون هیچ واکنش رسمی به این خبر نداشته است یک منبع نزدیک به رئیس جمهوری آمریکا گفته است که تعداد دوستان حاضر در لیست اعضای فیس بوک اوباما به حد نصاب رسیده است  و وی می خواست ظریف، وزیر خارجه ایران را به لیست دوستان خود اضافه کند.
 
این در حالی است که این رئیس جمهوری آمریکا و نخست وزیر اسرائیل همچنان در لیست دنبال کنندگان هم در توییتر هستند.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین