کد خبر: ۲۸۲۵۳۶
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۹

کفاشیان: میزبانی ما از جام ملتها کمکی به فوتبال آسیاست

رئیس فدراسیون فوتبال در پایان نشست مشترک با نمایندگان AFC گفت: توسعه فوتبال در آسیا و ایران، از اهداف مهم ما است.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش ایسنا به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال گفت: مردم ایران به فوتبال بسیار علاقه مند هستند و بهتر است بگوییم که عاشق فوتبال هستند و معتقدم با دادن میزبانی به ایران نه تنها باعث افزایش شور و اشتیاق مردم این کشور خواهید شد، بلکه از بسیاری جهات موجب تحول ما خواهد شد و در واقع میزبانی ایران کمک به توسعه فوتبال در ایران و حتی آسیا خواهد کرد.

وی در ادامه بیان کرد: کمکهای کنفدراسیون فوتبال آسیا برای استانداردسازی استادیوم ها و زمینهای تمرین ایران جهت برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا باعث شد تا ما استادیومهای خود را به سطح A برسانیم. ممکن است از لحاظ ظاهری برخی کشورها استادیوم های پر زرق و برقی داشته باشند، اما ما به توسعه فوتبال در ایران و آسیا فکر می کنیم. می دانیم که شرایط خوبی برای میزبانی داریم اما زمان زیادی نمی برد تا به بهترین شرایطی که مد نظرمان است، برسیم.

کفاشیان در ادامه گفت: یکی دیگر از فاکتورهای منحصر بفرد ایران نیروی انسانی خوب و کارآمد و علاقه مند به فوتبال است که می تواند در همه جهات به برگزاری خوب این مسابقات در ایران و فراهم آمدن بهترین شرایط کمک شایان توجهی کند.

رئیس فدراسیون در پایان صحبتهای خود خطاب به نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: همه استانهای ما در زمینه فوتبال علاقه مند هستند و با علاقه مندی بسیار این میزبانی را انجام خواهند داد و حتی ما می توانیم دو یا سه استان دیگر را به عنوان رزرو هم در کنار این شش استان قرار دهیم تا از امکانات آنها نیز بهره ببریم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین