کد خبر: ۲۸۲۶۸۲
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۶

از سریال نوروزی شبکه سه چه خبر؟

آسایشگاه کودکان بی‌سرپرست یکی از لوکیشن‌های سریال نوروزی «سر به‌ راه» است که این روزها به کارگردانی سعید سلطانی در حال تصویربرداری است.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: ایرج محمدی - تهیه‌کننده مجموعه نوروزی «سر به‌ راه» - درباره‌ی روند تولید این مجموعه و شتاب‌زدگی در ساخت که به روال معمول در سریال‌های مناسبتی رواج دارد، در‌گفت‌وگویی با خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو ایسنا، توضیحاتی را ارائه داد.

او با یادآوری اینکه مناسبت نوروز با ایام فاطمیه تقارن دارد، گفت: در این مجموعه تلاش کرده‌ایم موضوعی خانوادگی را با یک رویکرد اجتماعی به تصویر بکشیم.

به گزارش ایسنا، محمدی در ادامه درباره‌ی شتابزدگی مجموعه‌های مناسبتی که آیا مشمول «سر‌ به‌ راه» نیز شده است، گفت: طبیعتا از نظر زمانی باید مقدورات لازم برای کار وجود داشته باشد که عوامل با تمرکز بیشتری کار کنند اما متأسفانه به دلیل فاصله زمانی کم، کار با سرعت انجام می‌شود که اگر زمان بیشتری در اختیار بود کار با کیفیت بهتری روانه آنتن می‌شد. اما باید بگویم از آنجا که عوامل گروه حرفه‌ای هستند، سعی می‌کنیم تسلط لازم را روی کار چه از جهت فنی، چه موسیقی،‌ چه تدوین و چه قصه داشته باشیم و امیدواریم با تمرکز و فاصله زمانی خوبی کار را پیش ببریم.

این تهیه‌کننده که پیش از این تهیه‌کنندگی مجموعه «روزهای بد به در» سعید آقاخانی را بر عهده داشت، درباره‌ی روند تولید مجموعه «سر به‌ راه» نیز گفت: در حال حاضر نزدیک به هشت روز است مشغول تصویربرداری هستیم و بخش‌هایی از منزل شخصیت اصلی این داستان - یحیی که نقش آن را مسعود کرامتی ایفا می‌کند - در حال تصویربرداری است.

او گفت: همچنین آسایشگاه کودکان بی‌سرپرست نیز از دیگر لوکیشن‌های سریال «سر به‌ راه» است که در حال تصویربرداری هستیم.

ایرج محمدی در پایان، مجموعه «سر به‌ راه» را یک سریال 15 قسمت 40 دقیقه‌ای که قصه آن را مهدی محمدنژاد یار نگارش می‌کند، عنوان کرد.

به گزارش ایسنا، سریال «سر به راه» که به کارگردانی سعید سلطانی برای پخش در نوروز ۹۴ از شبکه سه ساخته خواهد شد، پنجم، بهمن ماه در لوکیشنی واقع درمنطقه ولنجک کلید خورد.

مسعود کرامتی، شهین تسلیمی، افسانه چهره‌آزاد، شقایق دهقان، ارژنگ امیرفضلی، محسن کیایی، سیاوش خیرابی و الناز حبیبی و ... در این سریال حضور دارند.

این سریال در 15 قسمت 40 دقیقه‌ای در نظر گرفته شده و نگارش آن همچنان ادامه دارد.

قصه سریال «سر به راه» درباره جوان خلاف‌کارِ نوپایی با بازی سیاوش خیرابی است که به جای زندان، مجبور به گذراندن دوره محکومیت خود در یک مؤسسه خدمات اجتماعی می‌شود.

سایر عوامل این سریال تلویزیونی عبارتند از:

مدیر تصویربرداری: محمد افسری، صدابردار: وحید سلطانی، مدیرتولید: اصلان مرتضایی، دستیار اول کارگردان: عادل سلطانی، طراح صحنه و لباس: قاسم ترکاشوند و طراح گریم: زهره سیه‌پوش.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین