کد خبر: ۲۸۲۹۶۲
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۳

آخرین توضیحات رگولاتور درباره اضافه دریافت‌های موبایلی

معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات از محاسبه مبالغ اضافه دریافت اپراتور اول در قبض‌های میان دوره برخی مشترکان همراه اول خبر داد و گفت: مشترکانی که به دلیل اختلالات ایجاد شده در قبض‌های دوره قبل خود با مبالغ بالا مواجه شدند، در میان‌دوره شاهد مبلغی به عنوان بستانکاری در قبض‌های خود بوده و سایر مشترکان نیز در قبض‌های پایان‌دوره این مبلغ را دریافت خواهند کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: غلامرضا داداش‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت استرداد اضافه دریافت‌های همراه اول در قبض‌های دوره قبل توضیح داد: همانطور که پیش‌تر اشاره شده در برهه‌ای 10 روزه در آبان‌ماه، سیستم CRM اپراتور اول با مشکلی مواجه شد و به همین دلیل برای برخی از مشترکان که در این برهه درخواست فعال‌سازی بسته‌های اینترنتی داشتند، بسته اینترنتی فعال نشد و در نهایت در پایان ماه رقم‌های مربوط به اینترنت آنها به شکل آزاد در قبض‌ها محاسبه شد.

وی ادامه داد: اکنون در صورت‌حساب میان‌دوره همراه اول برخی مشترکان این مبلغ را به عنوان بستکانکاری مشاهده کرده و حتی به آنها اعلام شده است که مبلغ مربوط به میان‌دوره را پرداخت نکنند.

معاون نظارت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات ادامه داد: برای سایر مشترکان نیز قرار بر آن است که این ارقام تا پایان دوره محاسبه شده و در قبض‌های پایان دوره این رقم به آنها بازگردانده شود.

داداش‌زاده در ادامه در پاسخ به این مطلب که به‌طور کلی برای مشترکان ارتباطات سیار در مواردی ممکن است مشکلاتی مانند عدم دریافت پیامک فعال‌سازی بسته‌های اینترنتی و یا عدم ارسال پیامک لغو تمدید بسته‌ها صورت گیرد گفت: اما اینگونه نیست که بخواهیم بگوییم دائم این مشکلات تکرار می‌شود. گاه ممکن است این اتفاق‌ها به صورت مقطعی رخ داده و یا حتی مربوط به خود فرد یا موضوعاتی مانند ارتقاء سیستم شود، اما به هرحال این مشکلات حالت دائمی ندارد و ما در حال تلاش هستیم تا این مشکلات نیز کاهش پیدا کند.

وی همچنین اظهار کرد: ما در جلسات مختلف شکایاتی که از سوی مردم در این زمینه مطرح می‌شود را به‌طور موردی نیز بررسی می‌کنیم و گاهی حق با مردم است که حقوق آنها پیگیری می‌شود.

دادش‌زاده در پاسخ به این سوال که‌ آیا واقعا صرف وقت و پیگیری شخصی موضوع از سوی مشترکان برای احقاق حقوق خود نتیجه ای دارد، توضیح داد: وظیفه‌ی ما و اپراتورها رسیدگی به شکایات، احقاق حقوق و رفع اشکالات است، اما به هرحال باید به این نکته توجه داشت که ما به هیچ عنوان از حق و حقوق مردم نمی‌گذریم و لازم است که مردم هم توجه داشته باشند که اگر گاهی حس کردند در قبوض آنها مشکلی وجود دارد، موضوع را اطلاع داده و پیگیری کنند و به راحتی از حقوق خود نگذرند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین