کد خبر: ۲۸۲۹۹۶
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۲

جنتی: دولت با فیلترکردن شبکه‌های اجتماعی دارای مخاطب انبوه موافق نیست

جنتی با اشاره به فعالیت شبکه های مختلف اجتماعی در کشور گفت: دولت با فیلتر کردن شبکه های اجتماعی دارای مخاطب انبوه موافق نیست و این امر نیز امکان پذیر نیست.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: کار ما در وزارتخانه به جای برنامه ریزی، سیاست گذاری و اقدامات فرهنگی، صرف پاسخگویی به حاشیه سازی ها و رفع شبه افکنی ها شده است.

ˈعلی جنتیˈ روز شنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه توانمندی های فرهنگی استان سمنان به ایرنا گفت: یکی از کارهای رسمی ما این شده که خبرهای کذبی را که دائم تولید می شود تکذیب کنیم.

وی با بیان اینکه برخی در کشور شبهه افکنی و شبهات را القاء می کنند ،تصریح کرد: باید به صورت دائم توضیح دهیم و برای رفع این شبهات روشنگری کنیم.

جنتی با اشاره به فعالیت شبکه های مختلف اجتماعی در کشور گفت: دولت با فیلتر کردن شبکه های اجتماعی دارای مخاطب انبوه موافق نیست و این امر نیز امکان پذیر نیست.

وی گفت: به هر اندازه فیلتر کنیم به همان اندازه فلیتر شکن و روش های جدید برای رفع فیلتر ایجاد می شود.

جنتی گفت: به جای این ،فیلترینگ هوشمند طراحی و اجرایی شده و در مورد شبکه اجتماعی اینساگرام این نوع فیلتر اعمال و تا حدود زیادی نیز موفق بوده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر ایجاد و توسعه شبکه های اجتماعی ملی و داخلی گفت: در این خصوص نیز کارهای خوبی انجام شده که امیدواریم با توسعه این شبکه ها که میزبانی آنها در داخل است شبکه های ملی اطلاعات در داخل ایجاد و فعال شود.

جنتی ایجاد این شبکه ها را نافی شبکه های اینترنت بین المللی ندانست و اظهار داشت: در حال حاضر در ایران 9 میلیون شهروند عضو شبکه وایبر و بین چهار میلیون تا چهار میلیون و 500 هزار نفر عضو سایر شبکه های اجتماعی هستند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با هدف شرکت در همایش دو سالانه کتاب و نیز بررسی مسایل و برنامه های فرهنگی هنری استان به سمنان سفر کرده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین