کد خبر: ۲۸۳۰۱۲
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۸

روحانی، ایران و افغانستان را از جنگ نجات داد

نشست رسانه ای و نقد و بررسی فیلم سینمایی مزار شریف امروز (شنبه) پس از نمایش این فیلم در کاخ جشنواره (برج میلاد) با حضور عبدالحسن برزیده نویسنده و کارگردان، منوچهر شاهسواری تهیه کننده و مسعود رایگان، مهتاب کرامتی و حسین یاری بازیگران این فیلم برگزار شد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش ایرنا، برزیده نویسنده و کارگردان مزارشریف در بخشی از این نشست اظهار کرد: پس از اتفاقات و جنایت های طالبان در مزار شریف و به شهادت رسیدن دیپلمات های کشورمان در این شهر مسوولان کشور از جمله علاء الدین بروجردی که در آن زمان در وزارت خارجه مسوولیت داشت، به من گفت که این فیلم نباید ساخته شود. 

نویسنده و کارگران فیلم مزار شریف گفت: پس از این جنایت ها، قرار بود جنگی تمام عیار بین ایران و طالبان در افغانستان رخ دهد، اما حسن روحانی که در آن زمان دبیر شورای عالی امنیت ملی بود از بروز چنین جنگی جلوگیری کرد. 

وی افزود: در بخشی از فیلم و در یکی از دیالوگ ها اعلام می شود که جنگ برای هیچ یک از دو طرف سودی ندارد؛ اما فکر کنم جنگ برای امثال بابک زنجانی ها سودآور است.

فیلم مزار شریف به روایت جنایت های طالبان در افغانستان و به شهادت رساندن محمود صارمی خبرنگار جمهوری اسلامی (ایرنا) و دیپلمات های کشورمان در این شهر می پردازد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین