کد خبر: ۲۸۳۲۰۰
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۰

خاکپور:از مهدی رحمتی در تیم امید استفاده نمی کنیم/ تیم وینگادا شخصیت ملی نداشت

محمد خاکپور سرمربی تیم ملی امید در نشست مطبوعاتی از کادر فنی خود دفاع کرد و دستیارانش را جزو بهترین های ایران دانست.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب:  محمد خاکپور سرمربی تیم ملی امید در پاسخ به اینکه آیا می توانست از کادر فنی بهتری استفاده کند گفت: کادر فنی که انتخاب کرده ایم جزو بهترین ها و مجرب ترین مربیان حال حاضر ایران هستند. از نظر تجربه آقای مایلی کهن و تقوی به ما کمک می کنند. آقایان صالح و طباطبایی از مربیان با دانش ما هستند که آقای صالح هم دوره ای دستیار آقای کروش بودند و در لیگ هم با آقای قلعه نویی همکاری داشته است و توانسته شایستگی های خود را نشان دهد. ضمن اینکه این دوستان جزو با شخصیت ترین فوتبالیست های ایران بوده و هستند.

وی درباره تفاوت های تیم خود با تیمی که وینگادا در اختیار داشت گفت: تفاوت این تیم با تیم وینگادا و تیم های 40 سال قبل در این است که تیم های قبل شخصیت ملی نداشتند و روحیه ملی در آنها دیده نمی‌شد.. در تیم ما همه انگیزه بالایی دارند حتی در تیم های باشگاهی خودشان هم انگیزه بالایی دارند و تمام فکرشان رسیدن به المپیک ریو است.

وی همچنین درباره آماده سازی تیم ملی امید افزود: من در تاریخ 25 آذر ماه این مسئولیت را قبول کردم که 25 نفر در این تیم حضور داشتند. در اردوی کیش به این نتیجه رسیدیم این تیم نمی تواند بضاعت تیم امید ما باشد.به همین خاطر 50 بازیکن از لیگ برتر و 50 بازیکن از لیگ یک دعوت کردیم تا به یک استخوان بندی برسیم.

خاکپور در مورد تعامل باشگاه ها با تیم ملی امید نیز گفت: تمامی باشگاه ها و مربیان با تیم ملی امید تعامل خوبی داشتند و دارند. از گذشته هیچگاه این فرصت وجود نداشته تا تیم ملی امید از همه بازیکنانش استفاده کند ولی ما در چند اردویی که داشتیم تعامل خوبی با باشگاه ها داشتیم و بعد از اردو به تمام مربیان نامه ای ارسال کردیم و آنها را از جزئیات اردو و بازیکنان آنها که در اردو حضور داشتند مطلع کردیم.در این بین تیم فولاد به خاطر کمبود بازیکن نتوانست بازیکنان خود را در اختیار ما بگذارد.

خاکپور درباره استفاده از مهدی رحمتی که فعلا جایی در تیم ملی بزرگسالان ندارد به خبرنگاران گفت:از مهدی رحمتی تشکر می کنم که چنین دیدگاهی نسبت به تیم ملی امید دارد ولی ما در مرحله مقدماتی قصد نداریم از بازیکن بزرگسال استفاده کنیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین