کد خبر: ۲۸۳۲۲۸
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۸

قلعه‌نویی: باید دعا کنیم به حریفانمان کارت ندهند/ بدون کرار هم یک تیم بودیم

سرمربی استقلال با انتقاد از برنامه ریزی لیگ گفت که بیشتر از آنکه نگران وضعیت تیمش باشد نگران وضعیت حریفانش است.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش ایسنا، امیر قلعه نویی در نشست خبری پس از برتری یک بر صفر تیمش برابر پیکان از هفته بیستم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران گفت: خدا را شکر می کنیم که توانستیم سه امتیاز حساس و حیاتی را بدست آوریم. از همین تماشاگران کم که در شرایط سخت از ما حمایت کردند متشکرم. ما بعد از ده هفته بد به شرایط ایده آل برگشتیم و بدون کرار هم دیدید که ما به یک تیم تبدیل شده ایم. البته ستاره ها بی تاثیر نیستند اما بازیکنان مسائل تاکتیکی مد نظرمان را مو به مو اجرا کردند و در آخر این برد را تقدیم به همین هواداران اندکی که آمده بودند تقدیم می کنم و از آنها تشکر می کنم.

او در ادامه با انتقاد از برنامه ریزی لیگ افزود: ما با هر تیمی بازی می کنیم باید دعا کنیم که به حریفمان کارت ندهند. تیم ها جلوی ما تخلیه می شوند و بعد به رقیب ما می رسند. دو سال قبل سازمان لیگ کاری کرد که تیم ها از یکدیگر امتیاز نگیرند. ما آنقدر که نگران تیم خود باشیم نگران حریف هستیم. ما این ایراد را به سازمان لیگ می گیریم و امیدوارم سال آینده فکری در این باره شود. سال گذشته هم همین روش بود و دو سال قبل شرایط بهتری بود. در پایان هم از بازیکنانم تشکر می کنم که مردانه بازی کردند. آنها با وجود مشکلات مالی با تمام توان بازی کردند و با غیرت به میدان رفتند. دیدیم که فقط در بحث ملی نیست که بازیکنان با غیرت هستند و در زمینه باشگاهی هم تعصب هست. چند ماه هست که کادرفنی و بازیکنان پولی نگرفته اند اما کار می کنند.

سرمربی استقلال درباره تعویض کریمی با خرسندنیا عنوان کرد: کریمی مصدوم شد و به همین دلیل تعویض شد.

وی در پاسخ به سوالی درباره دلیل دروازه بانی طالب لو در این دیدار، گفت: من یک تشکر از بوستانی و دروازه بانانمان بکنم. ما سه دروازه بان داریم که مثل سه برادر هستند و این برخلاف گذشته است. ما تشخیص دادیم در این دیدار طالب لو باشد هرچند که فروزان هم قابلیت های زیادی دارد. من قبل از بازی با سایپا به طالب لو گفتم که این بازی او درون دروازه قرار خواهد گرفت و مشکلی از این بابت نیست.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین