کد خبر: ۲۸۳۳۸۶
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۸

تشریح محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های کشور در تعطیلات آتی

سرپرست مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا محدودیت‌های ترافیکی اعمال شده در جاده‌های کشور در تعطیلات 22 بهمن و آخر هفته را تشریح کرد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با ایسنا، در این‌باره گفت:‌ تردد موتور سیکلت از ساعت 12 روز سه شنبه 21 بهمن ماه تا ساعت 24 روز جمعه 24 بهمن ماه از محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران- سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع است.

وی با بیان اینکه در محور کرج- چالوس نیز تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج- چالوس کماکان ممنوع است، گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 تا 2 بامداد روز جمعه 24 بهمن ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 تا 2 از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.

به گفته رحمانی، پلیس راه استان البرز موظف است طوری برنامه ریزی کند که حداکثر به مدت یک ساعت و نیم پس از انسداد میدان امیر کبیر(شروع ساعت محدودیت) نسبت به تحویل وسایل نقلیه به اسکورت پلیس راه استان مازندران در دهانه شمالی تونل کندوان اقدام شود.

سرپرست مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به محدودیت‌های اعمال شده در محور هراز خاطرنشان کرد: در این محور نیز تردد کلیه تریلرها کماکان ممنوع است و تردد کلیه کامیونها وکامیونتها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی نیز از ساعت 6 تا 24 روزهای سه شنبه، چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.

وی ادامه داد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 روز سه شنبه تا یک روز جمعه 24 بهمن نیز از رودهن محدوده مشاء به سمت آمل ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 تا یک بامداد از آب اسک تا رودهن به صورت یکطرفه خواهد بود.

سرپرست مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با بیان اینکه تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت شش تا 24 روزهای چهار شنبه و جمعه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است، گفت: در محور رشت – قزوین نیز تردد انواع کامیون و تریلر به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 15 تا 23 روز سه شنبه 21 بهمن ماه و همچنین از ساعت هفت تا 23 روزهای چهارشنبه و جمعه از محور رشت قزوین و بالعکس ممنوع است.

رحمانی اضافه کرد: تردد انواع کامیون و تریلر به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی نیز از ساعت 15 تا 23 روز جمعه از محور آستارا اردبیل و بالعکس ممنوع است.

سرپرست مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اعلام شماره تلفن 120 و88255555 از رانندگان و مسافران خواست برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی و نیز امدادرسانی به حوادث احتمالی با این شماره تماس بگیرند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین