کد خبر: ۲۸۳۵۹۸
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۳

مرفاوی: اهل زد و بند نیستم/ حکم کسر امتیاز استقلال را دارم

سرمربی تیم فوتبال پیکان در کنفرانس مطبوعاتی قبل از دیدار مقابل نفت تهران از داوری‌های لیگ برتر گلایه کرد و گفت که پیکان چوب ناداوری‌ها را می‌خورد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش ایسنا، صمد مرفاوی در ابتدا ضمن تبریک سالگرد پیروزی انقلاب گفت: چون بار‌ها درباره مسائل فنی صحبت کرده‌ام و تغییری به وجود نیامده بهتر است در مورد مسائل فنی صحبت نکنم و از نوع برنامه‌ریزی‌ها و ناداوری‌ها بگویم. گسترش فولاد روز 15 بهمن با ما بازی کرد و فردا قرار است به میدان برود، ما سه روز قبل با استقلال بازی کردیم قرار است فردا بازی کنیم، ما هم چوب برنامه‌ریزی و هم چوب ناداوری را می‌خوریم.

سرمربی پیکان افزود: در فوتبال یک تیم باید چه کند. در دیدار مقابل استقلال دیدید ما گل زدیم اما نادیده گرفته شد. قضاوت بسیار بد انجام شد، تصمیم داور اشتباه بود تازه 5 دقیقه وقت اضافه گرفته شد و این بیشتر از زمان قانونی بود. آیا این اشتباه داوری نیست.

وی گفت: در 12 روز باید 3 بازی انجام دهیم. چرا بین بازی هیچ تیمی 10 روز وقفه نیفتاده است. ما هم می‌گوییم عیبی ندارد هیچ تیمی با فاصله 10 روز بازی نکرده اما شما هم برای ما 7، 8 روز یک بار بازی بگذاریم نه اینکه در 12 روز سه مسابقه بگذارید تا هر کسی زور نگوید.

مرفاوی تصریح کرد: نباید خودمان را گول بزنیم. کسی که تسبیح در دست دارد باید یاد خدا باشد نه اینکه خواب برود و بی‌عدالتی کند. ما شاهد ظلم هستیم. ما می‌ترسیم که به خاطر این بیانیه که دیروز داده شده علیه‌مان برنامه‌ریزی کنند. شما اصلا نگران نباشید. معتقدم ما باید نگران باشیم.

وی خاطرنشان کرد: من از مهدی تاج خواستم به این مسئله ورود کند که این اتفاق نیفتاده است. تیمی که هوادار ندارد اول به خدا و سپس به وجدان داور امید دارد نه اینکه در زمین سرمان را ببرند. کاری به استقلال ندارم آنها سه امتیاز را گرفتند و نوش جانشان.

مرفاوی خاطرنشان کرد: اهل زد و بند نیستم. نه چیزی می‌دهم و نه چیزی می‌خواهم. فوتبال ما را این زدو بند‌ها نابود کرده است. اگر دنبال زد و بند بودم طی این 5 سال پولم را گرفته بودم. وقتی اسم‌مان می‌آید می‌گویند استقلال بدهکار است. آن وقت سازمان لیگ به استقلال پول می‌دهد اگر پولی در سازمان لیگ دارند باید به من داده شود.

مرفاوی افزود: من هم حکم کسر امتیاز از استقلال را دارم اما تا به حال آن را نشان نداده‌ام. حقم را می‌خواهم نه ناحق. زحمت کشیدیم و باید پولمان پرداخت شود. متاسفانه 5 سال است که پولم را نداده‌اند سازمان لیگ مقصر است. باید با حاشیه و بی‌عدالتی برخورد شود. حرفی هم که بزنیم کمیته انضباطی علیه ما حکم می‌دهد اما برای برخی این اتفاقات نمی‌افتد و به راحتی می‌توانند حقشان را بگیرند.

سرمربی پیکان در ادامه افزود: می‌گویند برنامه لیگ درست است. من می‌پرسم چه لطفی به ما شده که این گونه صحبت می‌کنند. همه برایم قابل احترام هستند. شما که می‌گویید همه چیز درست است چرا گسترش فولاد طبق برنامه 23 بازی می‌کند و ما باید در 12 روز سه بازی برگزار کنیم. فراموش نکنید خودم در تیم‌های بزرگ مربیگری کردم. من در استقلال سرمربی بودم و سال‌ها در این تیم بازی کردم و خیلی از مسائل را می‌دانم. به خوبی می‌دانم چه کسی استقلالی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین