کد خبر: ۲۸۳۶۹۶
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۲

قطع 40 ساعته برق در آبدانان ایلام

برق شهرستان آبدانان در استان ایلام که از دو روز پیش به علت نقص فنی قطع شد، اکنون با گذشت بیش از 40 ساعت و به رغم تلاش مسوولان منطقه برای رفع مشکل ، همچنان قطع است.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش ایرنا، با اینکه مسوولان شهرستان آبدانان قول مساعد داده بودند که تا پایان روز چهارشنبه (دیروز) مشکل برطرف و برق این شهرستان وصل می شود ولی اکنون قطع کم سابقه برق مشکلات زیادی را در این منطقه ایجاد کرده است. 

کارشناسان و متخصصان، قطع برق را ناشی از نقص فنی اعلام کرده و تلاش دارند این مشکل را بسرعت رفع کنند ولی طولانی شدن مدت زمان قطع برق زندگی شهروندان آبدانانی را مختل کرده است بطوری که مردم برای تامین نیازهای ضروری از جمله تهیه نان با مشکل مواجه هستند. 

مردم همچنان چشم به تدبیر و تلاش متولیان دوخته اند تا هر چه زودتر این مشکل رفع و روال عادی زندگی در این منطقه از سر گرفته شود.

اختلال در شبکه ارتباطات تلفن ثابت، همراه، اینترنت و شبکه آب و بروز اختلال در ارایه خدمات به بیماران مراجعه کننده در مراکز درمانی و همچنین سوخت رسانی خودروها در جایگاه های عرضه بنزین از جمله مشکلات قطع 40 ساعته برق در آبدانان است.

نقض فنی در شبکه سراسری انتقال برق که از طریق شهرستان دره شهر به آبدانان می آید از سوی کارشناسان و مسوولان علت بروز این مشکل اعلام شده است.

هر چند در این مدت متخصصان و کارشناسان حوزه برق استان های ایلام، کرمانشاه، کردستان و خوزستان تلاش زیادی برای برقراری مجدد برق داشته اند ولی این تلاش ها تاکنون بی نتیجه بوده است.

تلاش خبرنگار ایرنا برای گفت وگو با مسوولان شرکت توزیع برق استان ایلام به علت حضور آنان در منطقه آبدانان و نبود امکان برقراری ارتباط تلفن همراه در این منطقه بخاطر قطع برق، بی نتیجه ماند.

شهرستان 50 هزار نفری آبدانان در 164 کیلومتری جنوب ایلام قرار دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین