کد خبر: ۲۸۳۷۸۸
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۴

امکان جدید برای کاربران واتس‌ آپ

در حال حاضر بسیاری از اپلیکیشن‌های پیام‌رسانی مانند وایبر و اسکایپ امکان برقراری تماس‌های صوتی و تصویری را برای کاربران خود فراهم کردند اما واتس‌آپ در تازه‌ترین برنامه‌های خود تصمیم دارد که قابلیت برقراری تماس صوتی را به امکانات خود اضافه کند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش ایسنا،در حال حاضر کمپانی واتس‌آپ که از سوی فیس بوک خریداری شده است، قابلیت برقراری تماس صوتی از طریق این برنامه را برای تعداد محدودی از کاربران تلفن‌های هوشمند اندروید امتحان می‌کند.

بر اساس اعلام این کمپانی به وب‌سایت خبری mashable، در حال حاضر هنوز مشخص نیست که برقراری تماس صوتی از طریق اپلیکیشن واتس‌آپ چه زمانی به طور گسترده‌تر و برای تمام کاربران تلفن‌های اندرویدی و اپل امکان‌پذیر خواهد شد.

بر اساس ویدیویی که کمپانی واتس‌آپ در این مورد در یوتوب منتشر کرده‌است، هریک از کاربران این برنامه ممکن است امکان برقراری تماس‌های صوتی را در زمان‌های مختلفی تجربه کنند. بر اساس این ویدیو امکان جدید واتس‌آپ برای برقراری تماس صوتی شبیه تماس‌های صوتی در برنامه‌های وایبر، مسنجر فیس بوک و وی‌چت خواهد بود.

مزیت برقراری تماس‌های اینترنتی این است که کاربران تنها با دسترسی به شبکه وای‌فای و ۳G بدون پرداخت هزینه جداگانه تماس به مدت طولانی با سایر کاربران در نقاط مختلف دنیا صحبت کنند.

قابلیت برقراری تماس‌های صوتی از جمله برنامه‌های واتس‌اپ در اواخر سال گذشته میلادی بود. در نسخه به‌روز شده این برنامه گزینه برقراری تماس‌های صوتی برای دارندگان تلفن‌های اپل نیز نمایش داده می‌شود اما انجام این تماس‌ها از طریق واتس‌آپ هنوز برای سیستم عامل iOS امکان‌پذیر نیست.

طبق گزارشی که کمپانی واتس‌آپ طی ماه گذشته منتشر کرده‌است، تعداد کاربران فعال این برنامه ماهانه نزدیک به ۷۰۰ میلیون نفر است که این افراد در طول روز چیزی حدود ۳۰ میلیارد پیامک را ارسال می‌کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین