کد خبر: ۲۸۳۸۱۵
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۷

برتری سپاهان در نیمه نخست دیدار حساس با فولاد

تیم فوتبال سپاهان اصفهان نیمه نخست دیدار حساس مقابل سپاهان اصفهان را با یک گل به سود خود پایان داد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش ایرنا، حساسترین دیدار هفته بیستم لیگ برتر باشگاه های کشور از ساعت 17 و 30 دقیقه در حضور بیش از 30 هزار تماشاگر ورزشگاه غدیر اهواز و با قضاوت حسین زرگر آغاز شد.

هر دو تیم که از مدعیان قهرمانی محسوب می شوند با سرعت بالایی این دیدار را آغاز کردند تا به خواسته خود دست یابند.

در دقیقه 20، موسی اوف هافبک ازبکستانی سپاهان توپ را به محوطه جریمه فولاد فرستاد که مهدی شریفی با ضربه ای تماشایی دروازه میزبان را گشود.

در ادامه فولادی ها که حمایت گسترده تماشاگران را دارند برای جبران نتیجه تلاش زیادی را انجام داده اما موفق به گلزنی نشدند تا نیمه نخست با برتری یک بر صفر سپاهان اصفهان همراه شود.

علی سلیمی، امید خالدی، احمد آل نعمه، مهدی بدرلو، یوسف وکیا، محسن مسلمان، ماتیاس چاگو، مهرداد جماعتی، اسماعیل شریفات، ساسان انصاری و آلویز نونگ بازیکنان فولاد هستند که با هدایت دراگان اسکوچیچ به میدان رفته اند. در دقیقه 39، امید خالدی به دلیل مصدومیت جای خود را به بهمن کامل داد.

برای سپاهان نیز رحمان احمدی، هادی عقیلی، عبدالله کرمی، احسان حاج صفی، وریا غفوری، رسول نویدکیا، محمدرضا خلعتبری، سعید قائدی فر، مهدی شریفی، فوزیل موسی اف و علی کریمی با سرمربیگری حسین فرکی بازی می کنند.

هنگام ورود دو تیم به زمین تماشاگران فولاد خوزستان بارها حسین فرکی سرمربی فعلی سپاهان که فصل گذشته فولاد را به قهرمانی لیگ برتر رساند، تشویق کردند.

بیش از 30 هزار تماشاگر حاضر در ورزشگاه غدیر اهواز با نصب بنر و سردادن شعارهایی خواستار رسیدگی به وضعیت نامطلوب هوای خوزستان شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین