کد خبر: ۲۸۳۹۹۳
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۳

اسامی واجدین شرایط دریافت آرم ترافیک فردا اعلام می شود

مدیر واحد صدور آرم طرح ترافیک شهرداری تهران گفت: اسامی واجدین شرایط دریافت مجوز طرح ترافیک سال 94، فردا (یکشنبه 26 بهمن) از طریق تارنمای شهرداری تهران به نشانی www.tehran.ir اعلام می شود.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: «مصطفی قنبرنژاد» روز شنبه در این گفت وگو افزود: تمامی متقاضیان حقیقی و حقوقی دریافت آرم ترافیک می توانند با ارایه کد پیگیری و پستی خود وارد سامانه شده و نتیجه بررسی صلاحیت مجوز آرم طرح ترافیک خود را مشاهده کنند.وی با بیان اینکه نزدیک به 25 هزار نفر از متقاضیان واجد شرایط شناخته شده اند، تصریح کرد: افراد واجد صلاحیت دریافت مجوز ورود به محدوده طرح ترافیک از 26 بهمن تا 10اسفندماه زمان دارند ضمن تکمیل اطلاعات، با مراجعه به دفاتر الکترونیک شهری نسبت به پرداخت عوارض مربوطه اقدام کنند.به گفته وی، کارت های چند منظوره حمل و نقل عمومی(مجوز ورود به محدوده طرح ترافیک) در نهایت از طریق پست به نشانی افراد واجدشرایط ارسال خواهد شد.

مدیر واحد صدور آرم طرح ترافیک شهرداری تهران از شهروندان تهرانی خواست تا در مهلت مقرر نسبت به تکمیل مدارک خود از طریق دفاتر الکترونیک شهر اقدام کنند، زیرا در غیر این صورت ثبت نام آن ها حذف خواهد شد.قنبرنژاد گفت: مدت زمان مشخص شده برای تکمیل اطلاعات تمدید نمی شود و متقاضیانی که واجد شرایط دریافت آرم طرح ترافیک هستند در این 15 روز کاری برای تکمیل اطلاعات و پرداخت عوارض مربوطه زمان دارند.

مدیر واحد صدور آرم طرح ترافیک شهرداری تهران گفت: حدود 65 هزار نفر در مدت زمان اولیه مشخص شده (16 آذر تا 12 دی ماه) از طریق تارنمای شهرداری تهران برای دریافت آرم طرح ترافیک سال 94 ثبت نام کرده اند.

* دوم اسفندماه، ثبت نام سهمیه بگیران بازمانده از دریافت طرح ترافیک

قنبرنژاد همچنین از اعلام میزان سهمیه ارگان ها و ادارات در 15 بهمن ماه خبر داد و افزود: سهمیه بگیرانی که در زمان اولیه اعلام شده موفق به ثبت نام نشده اند، دوم اسفند از طریق تارنمای شهرداری تهران می توانند برای دریافت مجوز ورود به محدوده طرح ترافیک سال 94 خودرو خود ثبت نام کنند.

مدیر واحد صدورآرم طرح ترافیک شهرداری تهران همچنین با اشاره به اینکه در سال 94 برچسب ورود به محدوده طرح ترافیک برای خودروها صادر نخواهد شد، گفت: بجای این برچسب، کارت حمل و نقل چند منظوره برای تردد در محدوده طرح ترافیک صادر خواهد شد.قنبرنژاد افزود: متقاضیان تایید صلاحیت شده، کد کاربری و رمز ورود به سامانه را برای انتخاب و ثبت روزهایی که قصد ورود به محدوده طرح را دارند، دریافت می کنند.به گفته وی، به ازای انتخاب هر یک روز ورود به محدوده طرح ترافیک، عوارض مشخص و مصوبی از متقاضیان دریافت خواهد شد.

وی تصریح کرد: همچنین دارندگان آرم ورود به محدوده ترافیکی، به ازای حذف هر یک روز از ورود به محدوده طرح ترافیک، از یک سفر رایگان حمل و نقل عمومی تهران برخوردار می شوند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین