کد خبر: ۲۸۴۰۰۶
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۲

پلیس به تنهایی نمی تواند با قاچاق سوخت مقابله کند

فرمانده دریابانی مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، بر همکاری دستگاه های مرتبط با این نهاد برای ریشه کنی قاچاق سوخت تاکید کرد و گفت:دریابانی به تنهایی نمی تواند قاچاق سوخت را متوقف کند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: سردار 'سید علی محمد سلامی' شنبه در حاشیه تودیع و معارفه فرمانده دریابانی آبادان در افزود: سوخت از داخل کشور برای قاچاق به سمت مرزها می آید و لازم است، در فرایند مشخص، همه سازمان های مسئول وارد عمل شوند تا از مرزها سوخت کمتری خارج شود.

وی از کاهش 30 درصدی قاچاق سوخت در کشور طی شش ماه گذشته در مقایسه با مدت مشابه سال قبل خبر داد و اظهار کرد:نشست های مختلف برنامه ریزی و تصمیم گیری در شورای عالی امنیت ملی و ستاد کل نیروهای مسلح برای بررسی راهکارهای عملی این مهم صورت گرفته است.

 سردار سلامی گفت:قرارگاه دریایی نیز به منظور مبارزه با قاچاق سوخت با فرماندهی فرمانده ناجا در بندرعباس تشکیل شده و دستاوردهای مهم نیز در این خصوص به دست آمده است.

فرمانده دریابانی مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، امنیت نوار مرزی دریایی کشور را مطلوب توصیف و اظهار کرد:امسال در حوزه دریا به ویژه خزر و خلیج فاس، سال امنی داشتیم و مشکلات و تهدیدات دریابانی و مرزی وجود نداشت.

فرمانده دریابانی ناجا همچنین از افزایش 170 درصدی کشف سوخت قاچاق در سال جاری خبر داد و گفت:در بحث کشفیات مشروبات الکلی نیز در این بازه زمانی، 40 درصد افزایش کشفیات داشتیم.

وی از افزایش توان عملیاتی دریابانی کشور و تجهیز این یگان به شناورهای 18 فوت کلاس حیدر خبر داد و افزود: تجهیز دریابانی کشور به شناور های بالگردبر، یدک کش و تندرو با تکنولوژی روز دنیا در دستور کار قرار دارد.

به گزارش ایرنا، فرمانده دریابانی مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به منظور حضور در آیین تودیع و معارفه فرمانده دریابانی آبادان به استان خوزستان سفر کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین